رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی بابیان اینکه مشکلی برای تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی تا بهشت زهرا وجود نداردٰ،گفت: پلیس راهور تمهیدات لازم را برای تشییع پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تا بهشت زهرا در صورت نظر مساعد خانواده ایشان دارد.
کد خبر: ۳۵۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 10 January 2017
سردار تقی مهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پلیس راهور تمهیدات لازم برای تشییع پیکر مرحوم آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در طول مسیر را دارد و مشکلی برای تشییع ایشان تا به بهشت زهرا وجود ندارد.
وی که در تقاطع خیابان حافظ و انقلاب حضور داشت، در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره تمهیدات لازم برای افراد شهرستانی نیز اظهار داشت: پارکینگ های اعلام شده در اطراف حرم مطهر امام خمینی(ره) آماده خدمت رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم هستند.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز یکشنبه 19 دی ماه بر اثر عارضه قلبی درگذشت و صبح امروز مراسم تشییع پیکر این عالم مبارز و یار امام خمینی (ره) با حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره میزان شرکت کنندگان شهرستانی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز گفت: براساس اعلام همکاران بنده، از سراسر کشور کاروان هایی به طور خودجوش عازم تهران شده اند.
مهری ادامه داد: از استان کرمان جمعیت بیشتری نسبت به روز گذشته به سمت تهران حرکت کرده است.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نیروهای پلیس تا پایان مراسم در خدمت مردم هستند و توصیه های لازم به آنها درباره خدمت دهی به شرکت کنندگان این مراسم شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار