شهردار منطقه 14 تهران با اشاره به املاک آزاد شده بزرگراه بسیج در محدوده منطقه 14 از تعریض در این شبکه بزرگراهی خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای تردد در بزرگراه بسیج، طرح تعریض این بزرگراه در دستور کار شهرداری منطقه 14 قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 14 January 2017
فرهود حمیدی فراهانی  با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح تعریض بزرگراه بسیج از اواخر آذرماه سال جاری با تخریب بخشی از املاک معارض در محدوده آغاز شد و سپس عملیات خاکبرداری بزرگراه در راستای ایجاد مسیر کندرو ادامه پیدا کرد.
 
وی هدف از اجرای طرح را افزایش ظرفیت تردد در بزرگراه بسیج و روان شدن ترافیک خودروها در این شبکه بزرگراهی دانست و اظهار داشت: طرح تعریض و اصلاح هندسی این شبکه بزرگراهی توسط سازمان ترافیک مصوب و توسط مشارکت شهرداری منطقه 14 تهران انجام شد.
 
فرهودحمیدی فراهانی با اشاره به املاک آزاد شده در مسیر و عملیات تعریض این بزرگراه  گفت: در فاز اول تعریض بزرگراه بسیج ، حد فاصل خیابان شهید رحیمی تا محل سازمان بسیج مستضعفین با هدف روان سازی ترافیک در دستور کار قرار گرفت و تعریض این بزرگراه درحدفاصل محل سازمان بسیج مستضعفین  تا خیابان شهید فهمیده نیز در قالب فاز دوم طرح تعریض بزرگراه بسیج انجام خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: عملیات احداث رفیوژ میانی، رفیوژ کندرو و تندرو ، کلیه اصلاحات هندسی در مسیر نیز در قالب طرح تعریض بزرگراه بسیج در این مدت صورت می گیرد.
 
شهردار منطقه 14با اشاره به احداث خیابان شهید حسینی و انجام طرح تعریض خیابان رحیمی در این منطقه  ادامه داد: همواره با اجرای طرح های متفاوت در شریان‌ها و معابر اصلی سطح محدوده به دنبال بهسازی کارکرد شبکه بزرگراهی شرق پایتخت بوده و در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی در این بخش از پایتخت، گام‌های عمده و اساسی برخواهیم برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار