نخستین همایش ملی نقش آینده‌پژوهی در شهرهای اسلامی به همت پژوهشگاه شاخص‌پژوه و مجمع جهانی شهر اسلامی 31 اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 19 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه شاخص‌پژوه، همایش نقش آینده‌پژوهی در شهرهای اسلامی به همت پژوهشگاه شاخص‌پژوه و مجمع جهانی شهر اسلامی و با همکاری وزارت کشور، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت راه و شهرسازی برای نخستین‌بار و به مدت یک روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

هویت اسلامی در شهرهای اسلامی، آینده‌پژوهی در شهرهای اسلامی، نقش معماری اسلامی در شکل‌گیری شهر اسلامی، آموزه‌های دینی و اسلامی در حفظ محیط زیست شهری، حقوق سکونت و شهروندی در شهر اسلامی، فرهنگ وقف در شهر اسلامی، مفهمو عدالت و شول اجتماعی در شهر اسلامی، توسعه پایدار در شهر اسلامی و ارزش‌های اخلاقی و انسانی در شهر اسلامی از جمله محورهای این همایش است.

گفتنی است؛ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، جمع زیادی از پژوهشگران، شهرداران شهرهای بزرگ کشور، متخصصان، برنامه‌ریزان شهری و مدیران حوزه‌های مختلف شهری و دانشجویان رشته‌های مرتبط در این همایش حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار