تابناک تهران - مسکن مهر پردیس یکی از پرماجرارین مسکن مهرهای کشور به حساب می آمد، اما امروز با آغاز دهه فجر خبرهایی خوبی از افتتاح این پروژه به گوش رسید. ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۳۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 31 January 2017
طرح ایجاد مسکن مهر یکی از موضوعاتی است که با روی کارآمدن دولت قبل آغاز شد و در ابتدا بسیاری از افراد به امید خانه دار شدن تمام پس‌انداز خود را در این مسیر قرار دادند تا شاید از این طریق سرپناه امنی با حداقل هزینه برای خود داشته باشند.
 
این در حالی است که روند ساخت و تحویل این مسکن‌ها در ابتدای اجرای طرح خوب به نظر می‌رسید و همه از متقاضیان از این روند رضایت داشتند تا جایی که بعد از گذشت چند ماه از شروع اجرای آن نارضایتی مردم از زمان تحویل و افزایش هزینه برآورد واحدهای این مسکن افزایش یافت.
 افتتاح ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس
مسکن مهر را می‌توان از پرماجراترین پروژه‌های چند سال اخیر دانست که با وجود نارضایتی مکرر مالکان، پیمانکاران و مسئولان زیر بار نمی روند و از طرق مختلف مشکلات را منکر می شوند.
 
مسکن مهر پردیس جزء یکی از آخرین پروژه‌های مسکن مهر به شمار می‌آید که مشکلات فراوان این پروژه و بالا رفتن قیمت واحدهای آن نارضایتی بسیاری از مشترکین را به همراه داشته است.
 
اما حالا در آغاز دهه فجر خبر از افتتاح ۲۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به گوش می رسد.
 
محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران، با اعلام این خبر گفت: "در دهه فجر واحدهایی از مسکن مهر شهر جدید پردیس را افتتاح می‌کنیم.  در شهر جدید پردیس ۲۶ هزار واحد مسکن مهر را آماده کرده‌ایم که در صورت تامین انشعابات تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود."
 
وی افزود: "در فازهای مختلف پردیس برای اعتمادسازی مردم واحدها را تحویل می دهیم؛ زیرا وقتی در یک محله به طور مثال هزار واحد آماده می‌شود مردم اعتماد می‌کنند و سهم آورده خود را تکمیل می‌کنند."
 
نریمان به موانع ایجاد شده در روند تکمیل پروژه مسکن مهر  اشاره و خاطرنشان کرد:  "پروژه مسکن مهر به دلیل مقیاس بزرگ آن با مشکلات و موانع حقوقی بسیاری مواجه شد. دعواهای تعاونی‌ها، مسائل حقوقی، افتادن پرونده‌ها به جریان رسیدگی در قوه قضاییه از جمله این موارد است. البته در این موارد هم ما ساکت نمی‌نشینیم و به نفع متقاضیان وارد می‌شویم؛ البته به شرطی که متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز خدمات زیربنایی و انشعابات را آماده کنند."
 
وی تاکید کرد: "کسانی که با امور عمرانی آشنایی دارند می‌دانند وقتی پروژه‌ای به بالای ۹۳ درصد رسیده قطعا با کمک و تعامل می‌تواند به ۱۰۰ درصد برسد."
 
محسن نریمان، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در پایان با اشاره به مشکلات مسکن مهر در کل کشور گفت:  "در شهرهای دیگر کشور همچون هشتگرد، پرند، سهند، صدرای شیراز و اندیشه تا پایان سال جاری واحدهایی را افتتاح خواهیم کرد."

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار