تابناک تهران - امروز زیرگذر ایستگاه مترو نوبنیاد که از زیر بزرگراه فتح عبور می کند افتتاح شد، این ایستگاه به عنوان یک زیرگذر بین شمال و جنوب میدان نوبنیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یک مسیر امن از زیر بزرگراه صدر عبور می‌کند.
کد خبر: ۳۷۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 06 February 2017
ایستگاه متروی میدان نوبنیاد یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در میدان نوبنیاد واقع در شمال شرق تهران قرار دارد. این ایستگاه در ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ به دست ریاست جمهوری، حسن روحانی به بهره‌برداری رسید.
 
حالا امروز در ایام الله دهه فجر، ورودی ضلع جنوبی و زیرگذر ایستگاه مترو نوبنیاد افتتاح شد. این زیرگذر با عبور از زیر بزرگراه صدر، دسترسی ایمن از شمال به جنوب میدان نوبنیاد را برای عابرین پیاده ایجاد می‌کند. مسئولین شهرداری تهران این زیرگذر مترو نوبنیاد را یکی از دستاوردهای مترو تهران می دانند.
زیرگذر ایستگاه مترو نوبنیاد افتتاح شد 
این روزها با این حجم از ترافیک در پایتخت، دیگر تصور تهران بدون مترو غیرقابل تصور است، آن قدر که بهترین گزینه برای رفت و آمد در شهر مترو است.
 
مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، در گفت و گو با خبرنگار تابناک تهران، درباره افتتاح زیرگذر ایستگاه مترو نوبنیاد گفت: "امروز ورودی دیگر ایستگاه مترو نوبنیاد که در ضلع جنوبی قرار دارد افتتاح شد، علاوه بر این ورودی، زیرگذر ایستگاه مترو نوبنیاد که از زیر بزرگراه فتح عبور می‌کند نیز افتتاح شده و مردم می‌توانند از این گذر امن استفاده کنند."
 
وی ادامه داد: "مردم منطقه پاسداران و اختیاریه می‌توانند به راحتی از این ورودی برای دسترسی به مترو استفاده کنند."
 
حسینی درباره استفاده مسافران شهرهای اطراف تهران از این زیرگذر اظهار کرد: "برای مردم ساکن در شهرک‌های اقماری، اعم از پردیس، رودهن، لواسان و غیره اولین ایستگاه مترو، دسترسی نوبنیاد است که می‌توانند از این مهم برای دسترسی به مرکز شهر استفاده کنند، همچنین این ایستگاه به عنوان یک زیرگذر بین شمال و جنوب میدان نوبنیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد که به عنوان یک مسیر امن از زیر بزرگراه صدر عبور می‌کند."
 
وی با بیان اینکه در ضلع شمال ایستگاه نوبنیاد پایانه تاکسی و اتوبوس تعبیه شده است، افزود: "ما مترو را به عنوان ستون فقرات حمل و نقل در نظر گرفته و سعی داریم در کنار آن از سایر متدهای حمل و نقلی به عنوان پشتیبانی‌کننده، استفاده کنیم که برهمین اساس در ایستگاه‌هایی که به تازگی افتتاح می‌شوند، می‌بینید که پایانه تاکسی و اتوبوس نیز تعبیه شده است."
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، تصریح کرد: " مهندسان، کارگران و مسئولان مترو شبانه‌روز با جان و دل کار می‌کنند تا مترو تهران ساخته شود."
 
مازیار حسینی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران، در پایان گفت: " وقتی اشتیاق مردم در استفاده از مترو را می‌بینیم با روحیه مضاعف کار ساخت را پیش‌می‌بریم و این در حالیست که سرعت، کیفیت و کاهش هزینه‌ها را در دستور کار قرار داده و این سه ویژگی را با هم پیگیری می‌کنیم."
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
اسم این سازمان عریض و طویل "قطارشهری تهران و حومه" میباشد لیکن در نهایت تعجب آقایان تصمیم گیر هیچ التفاتی به توسعه شبکه مترو به حومه تهران ندارند تا جایی که متروی مصوب ورامین-تهران را به قطار حومه ای تبدیل کردند و حالا بجای توسعه خطوط مترو تا پردیس و بومهن و لواسان میگویند مردمان آن نواحی برای دسترسی به مترو خود را به ایستگاه نوبنیاد برسانند!
خواهشمندم منتشر فرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار