جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به اسناد مالکیت اهالی بخش کن با حضور "لطف الله پرندین" بخشدار کن نمایندگان اداره ثبت ، سازمان نوسازی شهرداری تهران ، جهادکشاورزی ، شهرداری منطقه پنج و مجمع پیگیری مطالبات مردم محله کن روز شنبه برگزار شد .
کد خبر: ۳۷۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 18 February 2017
بخشدار کن در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی مردم به هیچ وجه شایسته نیست ، گفت :  ما مسوولان  محلی و دولتی باید در مقابل مردم پاسخگو باشیم و راه حل های مناسب پیدا کنیم که مغایرت با قانون نداشته باشد و اگر مغایرت مشاهده می شود باید از سوی دستگاه مجری و در قالب لایحه به سازمان های ذیربط اعلام شود . 
در ادامه حجه الاسلام و المسلمین فتاحی عضو مجمع پیگیری مطالبات مردم محله کن بیان داشت یک کارگروه متشکل از نماینده اداره ثبت اسناد ، اداره نوسازی شهرداری و نماینده شورایاری  تشکیل شود تا نسبت به بررسی و کارشناسی پرونده های موجود تسریع صورت پذیرد .
همچنین شکوری رییس اداره ثبت اسناد زیبادشت پیرو مطالب مطرح شده تصریح کرد : قانون مرتبط ، قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی مصوب 1390 می باشد، که خوشبختانه روند رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری گرفته است .
در نهایت پرندین بخشدار کن دستور داد تا کارگروه متشکل از نمایندگان اداره ثبت اسناد ، شهرداری منطقه پنج، سازمان نوسازی ، جهادکشاورزی، مجمع پیگیری مطالبات مردمی و... تشکیل شود و موانع قانونی و راهکارهای مورد نیاز احصاء شده و از طریق بخشداری به فرمانداری و مراجع مافوق و موثر انعکاس داده شود .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار