رئیس اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از راه‌اندازی سیستم پرداخت اینترنتی نذورات و هدایای مردمی بر پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره خبر داد.
کد خبر: ۳۸۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 26 February 2017
حسین خرازی افزود: سیستم پرداخت اینترنتی نذورات و هدایای مردمی با تلاش دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس روی پایگاه اطلاع رسانی اداره نذورات و هدایای مردمی این بارگاه ملکوتی به آدرس www.nozoorat.com راه‌اندازی شده است.
وی گفت: در این سیستم که برای سهولت در نحوه پرداخت به صورت آسان و بدون مراجعه به دفاتر نذورات آستان مقدس و بانک پیرو درخواست‌ های مردمی راه‌اندازی شده، امکان پرداخت غیرحضوری نذورات و هدایای مردمی فراهم شده است.
خرازی اظهار کرد: از طریق این سیستم پرداخت‌های مربوط به مشارکت در ساخت ضریح جدید حضرت عبدالعظیم(ع)، امور عمرانی، امور فرهنگی، تجهیز کتابخانه کودک و نوجوان، اطعام زائران، عقیقه و قربانی و دیگر نیازهای آستان مقدس و پرداخت وجوهات شرعی همچون صدقات و مبرات، رد مظالم، کفاره عمد و غیرعمد، فطریه، پول‌های پیدا شده، کمک به ایتام و مستمندان را امکان پذیر شده است.
رئیس اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) افزود: همه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب با داشتن رمز دوم قادر به پرداخت آنلاین از این طریق هستند.
وی با اشاره به آمادگی این اداره برای دریافت مشارکت‌های مردمی در امور مربوط به آستان مقدس و اقدام در راستای نیت نذرکنندگان گفت: زائران، مجاوران، خیرین و نیکوکاران در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل ضمن مراجعه حضوری به دفاتر نذورات مستقر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)و می توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره به نشانی: www.nozoorat.com مراجعه و یا با شماره تلفن‌های: 9-51224462 و 55938009 تماس بگیرند.
به گفته خرازی در صفحه راهنمای پرداخت اینترنتی نذورات و هدایای مردمی جدول و توضیحات تکمیلی درباره محاسبه و پرداخت وجوه درج شده است.
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار