شهردار منطقه 2 تهران گفت: پل معلق گردشگری بوستان نهج البلاغه نوروز 96 بهره برداری می شود. پل معلق بوستان نهج البلاغه نوروز 96بهره برداری می شود
کد خبر: ۳۸۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 26 February 2017
عزیزالله نظری روز شنبه در آیین بهره برداری از 110 پروژه عمرانی، ترافیکی، شهری، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی منطقه 2 شهرداری تهران افزود: این پروژه ها شامل 44 پروژه عمرانی، 9 پروژه ترافیکی، 35 پروژه خدماتی و 22 پروژه اجتماعی است. 
وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این پروژها 57 هزار متر زمین به ارزش 600 میلیارد تومان تملک شده است.
نظری هزینه اجرای پروژه ها را 900 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در یک دهه اخیر 340 پروژه شهری در منطقه 2 به بهره برداری رسیده است. 
وی حفظ حریم شهر تهران در محدوده شمالی، آزاد کردن 250 هکتار از اراضی این منطقه و تکمیل و احداث سراهای محلات را از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه 2 در طول دو سال گذشته ذکر کرد.
بخشی از این پروژه های این منطقه شامل احداث فاز سه بوستان نهج البلاغه، فاز 2 بوستان پرواز، احداث پل روگذر بلوار شهرداری، احداث تونل زیرگذر شهرک هما، احداث بوستان 25هکتاری باغ راه فدک و احداث و توسعه فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید همت است.
احداث و تجهیز سرای محله های سپهر و شریف، احداث سوله بحران ناحیه 9 منطقه 2، احداث زورخانه فرحزاد، احداث و تجهیز مجتمع کارآفرینی و مهارت آموزی بهاران، احداث گذر 20متری شهرک کیهان، احداث و تجهیز اسکان کارگری ناحیه های یک، هشت و 9 منطقه 2، احداث ساختمان حمل و نقل عمومی میدان صنعت و اجرای پوشش سقف پایانه شهید نظری بخش دیگری از پروژه های انجام شده در منطقه 2شهر تهران است.
بر اساس این گزارش پل معلق بوستان نهج البلاغه غرب به شرق این بوستان از شهرک هما را به ضلع شرق واقع در بوستان پردیسان متصل می کند.
آیین بهره برداری از 110 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی منطقه 2 پایتخت با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران به بهره برداری رسید.
منطقه 2پایتخت با مساحتی حدود 65 کیلومتر مربع در شمال غرب تهران واقع شده و دارای 9ناحیه و 21 محله بوده و حدود 650هزار نفر را در خود جای داده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار