رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی این شهرستان 20 سانتی متر مربع است که با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، این سرانه به 25 سانتی مربع افزایش خواهد یافت. سرانه ورزشی ورامین 20 سانتی متر مربع است
کد خبر: ۳۸۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 26 February 2017
ابراهیم شیرکوند روز شنبه در جریان بازدید معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از پروژه های نیمه تمام ورامین گفت: شهرستان ورامین از 20 مجموعه ورزشی دولتی و 60 سالن ورزشی خصوصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه بیش از هفت هزار ورزشکار سازماندهی شده در اماکن ورزشی ورامین فعالیت دارند افزود : با وجود آن که ورامین در رشته های ورزشی انفرادی و تیمی از ظرفیت های ویژه ای در ورزش قهرمانی برخوردار است اما کمبود برخی از امکانات و زیرساخت های لازم موجب شده تا نتوان به طور کامل از ظرفیت های موجود در شهرستان بهره برد.
شیرکوند گفت: برخی پروژه های ورزشی نیمه تمام این شهرستان برای تکمیل به اعتبار دولتی و ملی نیاز دارد.
وی پروژه های استادیوم پنج هزار نفری، زمین چمن روستایی آبباریک، سالن سرپوشیده شهید مسعود میرزایی و زمین چمن شهید فتحی روستای کلاته را از پروژه های اولویت دار این شهرستان عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ابراز امیدواری کرد: با اختصاص اعتبار مورد نیاز زمینه بهره برداری این پروژه ها در سال 96 فراهم شود.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه های نیمه تمام، سرانه فضای ورزشی ورامین از 20 سانتی متر به 25 سانتی متر افزایش خواهد یافت.
شهرستان ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر تهران واقع شده و 75 هیات ورزشی در دو بخش مردان و زنان در این شهرستان فعال هستند.
ورزشکاران ورامینی تاکنون توانستند در 50 هیات ورزشی به مقام های قهرمانی
در میادین کشوری و بین المللی دست یابند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار