شهردار منطقه 20 تهران گفت: شهرداری این منطقه از علاقمندان به شرکت در اردوی راهیان نور جنوب کشور ویژه نوروز 96 ثبت نام می کند.
کد خبر: ۳۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 26 February 2017
سید احمد صفوی با بیان اینکه این اردو روز 29 اسفند به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود افزود: خانواده های علاقه مندی که تاکنون به این سفر معنوی نرفته اند، در اولویت ثبت نام هستند تا همه از برکات این سفر معنوی و فرهنگی بهره مند شوند.
وی گفت: کاروان راهیان نور منطقه 20 همزمان با ایام تحویل سال جدید در مناطق عملیاتی حضور دارد و به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است.
شهردار منطقه 20 با بیان اینکه مدت این اردوی فرهنگی 3 شب و 4 روز است افزود: هزینه شرکت در این اردو برای افراد بزرگسال مبلغ 70هزار تومان و برای افراد زیر 10 سال مبلغ 35 هزار تومان است.
صفوی گفت: شرکت کنندگان در این اردو در مرحله اول وارد شهر اندیمشک شده و پس ازعبور از شوش و زیارت دانیال نبی(ص)، معراج شهدای اهواز و خرمشهر در منطقه عملیاتی نهر خین و سپس منطقه شلمچه حضور میابند.
وی زیارت یادمان شهدای طلاییه و زیارت یادمان شهدای هویزه را از دیگر برنامه های این اردو ذکر کرد.
صفوی ادامه داد: هر سال دو کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب در پایان فصل تابستان و جنوب کشور در پایان فصل زمستان و آستانه بهار اعزام می شود که در هر دوره بیش از 300 نفر از شهروندان و جوانان در این طرح فرهنگی ارزشمند حضور دارند.
صفوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره از اولویت های مدیریت شهری این منطقه است افزود: حضور اقشار تاثیرگذار جامعه نظیر پزشکان، اساتید دانشگاه، دانشجویان نخبه، جوانان، خانواده شهدا و روحانیون از نقاط قوت این برنامه فرهنگی و ارزشی است. 
وی گفت: علاقمندان می توانند برای ثبت نام و حضور در کاروان راهیان نور به اداره ایثارگران شهرداری منطقه20 واقع در میدان ساعی شهرری مراجعه کنند.
صفوی گفت: شهروندان همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اردو و ثبت نام با شماره 55971717 تماس بگیرند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار