حکم ۳۰ سال و ۶ ماه حبس مردی که همسر و دو فرزندش را ۲۱ روز در خانه حبس کرده و مورد اذیت و آزار قرار داده بود، قطعی شد.
کد خبر: ۳۸۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 26 February 2017
مرضیه محبی وکیل مدافع اعظم (زن آسیب‌دیده مشهدی) و فرزندانش با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی گفت که متهم به حکم صادره از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی اعتراض نکرد و پس از گذشت مهلت قانونی برای درخواست فرجام‌خواهی، حکم قطعی شد.
 
این وکیل دادگستری افزود: پرونده برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شده است و متهم نیز در زندان به سر می‌برد.
 
محبی درباره احتمال گذشت و اعلام رضایت موکلش نیز گفت که چنین چیزی اصلاً احتمال ندارد و کاری که متهم با موکلانم انجام داده، قابل گذشت نیست.
 
این وکیل دادگستری پیشتر به تسنیم گفته بود که شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی، متهم را به‌اتهام آدم‌ربایی از طریق حبس و مخفی کردن به 15 سال حبس، به‌اتهام شروع به قتل به 10 سال حبس، به‌اتهام ایراد ضرب  و جرح با چاقو به 5 سال حبس و به‌اتهام کودک‌آزاری به 6 ماه حبس محکوم کرده است.
 
به گفته محبی دادگاه متهم را به‌خاطر 27 فقره سوختگی، شکستگی بینی، پارگی رگ چشم و سایر جراحات وارده به موکل و فرزندانش، به پرداخت دیه نیز محکوم کرده است.
 
وکیل مدافع اعظم گفته بود که از مجموع 30 سال و 6 ماه حبس صادره، طبق ماده 134 قانون مجازات اسلامی، اشد آنها یعنی 15 سال حبس و 6 ماه حبس نیز به‌خاطر کودک‌آزاری اجرا می‌شود.
 
دادگاه رسیدگی به اتهامات این متهم، 19 آبان ماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی برگزار شده بود.
 
به گزارش تسنیم، این مرد، همسر و دو فرزند خود را به مدت 21 روز در خانه حبس و شکنجه‌های وحشتناکی همچون قراردادن همسرش داخل صندوق فلزی و آتش روشن کردن زیر آن، ضرب و جرح با چاقو، سوزاندن بدن، محرومیت از آب و غذا و ضرب و جرح با مشت و لگد و آزار و اذیت فرزندان اعمال کرده بود.
 
این مرد که با گزارش همسایه‌ها به پلیس 110 دستگیر شده بود در تحقیقات پلیس خود را بی گناه خوانده و عنوان کرده بود که تحت تاثیر استعمال شیشه این کارها را انجام داده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار