سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد در حاشیه دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال از خانواده شهید «مهدی رضایی مجد» تقدیر می شود.
کد خبر: ۳۸۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 26 February 2017
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت تهران 15 اسفند ماه در ورزشگاه تختی برگزار می شود. 10 اسفند 95 سی امین سالگرد شهادت مهدی ‏رضایی مجد است.
مهدی رضایی مجد فرزند چهارم خانواده ای ورزشی است که با کشتی ورزش خود را آغاز کرد و حتی قهرمان هم شد و با توصیه بردار بزرگ تر حاج اکبر رضایی مجد به سمت فوتبال رفت.
مهدی در تیم های فوتبال آذر، اکباتان و تهران جوان بازی کرد، سپس برای چهار ماه به تیم فوتبال ‏پرسپولیس تهران با سرمربیگری «علی پروین» پیوست.
محمد مایلی کهن، محمد پنجعلی از پیشکسوتان فوتبال ایران از «مهدی» خاطرات ‏زیادی دارند. او هم دوره با امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی، رضا رجبی و بسیاری از چهره های مطرح فوتبالی ‏بود.
این شهید سرافراز اسلام زمانی کاپیتان تیم ملی جوانان ایران بود و با این تیم 15 گل به ثمر رساند. همچنین در مسابقات جام قهرمانی بنگلادش که فدراسیون وقت، تیم ملی جوانان را به جای تیم ملی بزرگسالان به مسابقات ‏اعزام کرده بود، حضور داشت.
شهید «مهدی رضایی مجد» در 10 اسفند سال 65 در عملیات تکمیلی کربلای 5 در منطقه عمومی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.
طبق مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، مهمانسرای مرکز ملی فوتبال ‏ایران به نام شهید مهدی رضایی مجد نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار