مدیرعامل آبفای استان تهران:
مدیرعامل آبفای استان تهران در سومین نشست سالانه کارگروه‌های اجرایی نظام‌نامه مدیریت جامع کیفیت آب اعلام کرد منشور کیفیت آب پیوست تمام پروژه‌های آب و فاضلاب شده است.
کد خبر: ۳۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 27 February 2017

محمد پرورش افزود: تمام موافقت‌نامه‌ها و پروژه‌ها بر اساس منشور کیفیت آب اجرا می‌شوند و بدون آن هیچ پروژه‌ای اجرا نمی‌شود.

پرورش با بیان این‌که کمیت و کیفیت آب لازم و ملزوم یک‌دیگرند گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای در کنار هم کیفیت و کمیت آب را فراهم می‌کنند زیرا در نقطه هدف ماموریت‌هایی برای این شرکت‌‌ها تعریف شده است تا کمیت و کیفیت آب را هم‌زمان تامین کنند.

او افزود: یکی از مواردی که کیفیت آب را به چالش می‌کشد فاضلاب است از‌ این رو باید تلاش کنیم موضوع تصفیه فاضلاب را در سراسر کشور به سرانجام قابل قبولی برسانیم.

او تاکید کرد: موضوع کیفیت ربطی به بزرگی و کوچکی شهرها ندارد و در تمام نقاط باید استانداردهای لازم رعایت شود.

پرورش گفت: در تلاشیم کیفیت آب تمام شهرهای استان تهران را در استان تهران پایدار کنیم.

او با بیان این‌که پیش‌گیری ارزان‌تر است گفت: اگر در همان نقطه مبدا به تمام جوانب پروژه‌ها توجه کنیم یا پیش از حادثه اصلاح شبکه انجام دهیم، هزینه‌ها گاهی به یک‌پنجاهم کاهش می‌یابد.

پرورش افزود: اگر به موقع پیش‌گیری نکنیم و در مبدا کار را درست انجام ندهیم به نقطه‌ای می رسیم که باید هزینه‌ها و پروژه‌های هزار میلیاردی برای جبران و رفع کاستی‌ها اجرا کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار