در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر بر تشدید نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در راستای احقاق حقوق شهروندی تأکید و توجه شده است.
کد خبر: ۳۹۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 12 March 2017
در اطلاعیه ستاد هماهنگی خدمات سفر آمده است:
 
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر ــ در راستای احقاق حقوق هم‌وطنان عزیز و آن‌دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند ــ علاوه‌بر نظارت‌های معمول، اقدام به تشدید کنترل‌ها در قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس نموده است. در همین راستا، اکیپ‌های بازرسی در قالب تیم‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها جهت نظارت بر نحوه عرضه خدمات به‌ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت آن‌ها اعزام گردیده، که با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.
 
ستاد مرکزی از هم‌وطنان عزیز تقاضا دارد، ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری نموده و دقت داشته باشند که جزئیات خدمات موردتوافق حتماً در قرارداد ذکر شده باشد.
 
سامانه تلفنی 09629 به‌صورت شبانه‌روزی و شماره‌تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر 66582248 به‌منظور دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هم‌وطنان عزیز است. درضمن، هم‌وطنان گرامی می‌توانند در استان‌ها و شهرستان‌ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات‌سفر مستقر در ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تماس بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار