نماینده ویژه وزیر نیرو در امور مسکن مهر اعلام کرد که در نیمه نخست اسفند ماه امسال 10 هزار میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت های مسکن مهر در کشور اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۹۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 12 March 2017
محمدرضا امیرکمالی در نشست شورای تامین مسکن استان البرز که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: این اعتبار صرف اجرای پروژه های برق رسانی ، آب رسانی و دیگر خدمات خواهد شد. 
وی ادامه داد: از این میزان اعتبار 8 هزار میلیارد ریال به وزارت نیرو و 2 هزار میلیارد ریال به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است. 
کمالی بیان داشت: با اختصاص این اعتبار که چهاردهم اسفند ماه ابلاغ شد، برای تامین زیرساخت های مسکن مهر در بخش آب و برق و سایر خدمات اقدامات اساسی صورت می گیرد. 
نماینده ویژه وزیر نیرو در امور مسکن مهر اضافه کرد: برای استفاده بهینه از این منابع نشست های توجیهی با مدیران دستگاه های ذیربط برگزار شده است. 
کمالی با بیان اینکه دولت در سال های گذشته از نظر منابع مالی با مشکل مواجه بود ، گفت: بخشی از هزینه های مسکن مهر به علت تنگناها تامین نشد. 
وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته در چند سال اخیر 3 هزارو500 میلیارد ریال برای ساخت و تامین برق، آب و گاز مسکن مهر استان البرز پیش بینی شده بود که تمام این بودجه محقق نشد. 
کمالی گفت: از مجموع این رقم پیش بینی شده در بخش آب ، فاضلاب و برق مسکن مهر البرز تنها 150 میلیارد ریال تامین شد. 
وی خاطر نشان کرد: دستگاه های مرتبط در استان البرز باید نیازهای خود را در این حوزه اعلام کنند تا مسکن مهر دراسرع وقت به مردم واگذار شود. 
منبع: ايرنا
برچسب ها: وزیر نیرو ، مسکن مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار