معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۱.۵ میلیارد دلار از تسهیلات توسعه ملی برای توسعه تعاون بهره گرفته می شود گفت: تنها کسانی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در شرکت های تعاونی فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۹۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 13 March 2017
سیدحمید کلانتری، معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی درباره برنامه وزارتخانه برای اواخر امسال گفت: مجلس بودجه ای را برای سال آینده تصویب می کند که به موجب آن 1.5میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی در جهت ایجاد اشتغال در مناطق روستایی مورد استفاده قرار می گیرد که تنها کسانی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در شرکت های تعاونی در زمینه های مختلف کشاورزی، تولید،خدمات وصنایع دستی، قالی بافی و ... هستند.
 
 وی با بیان این که حدود 5هزار میلیارد تومان در اختیار روستاییان قرار می گیرد گفت: این تسهیلات با نرخ کمتر از 4 درصد در اختیار تعاونگران قرار می گیرد که این امر می تواند جهش خوبی برای اشتغال، کارآفرینی و فعال  شدن تعاونی ها در سطح مناطق روستایی ایجاد کند.
 
 کلانتری با بیان اینکه تعاونی ها توسعه عمرانی مختص مراکز شهرستان ها نیستند گفت:این تعاونی ها در سال آتی فعالیت خود را آغاز می کنند، طرح های دیگری نیز برای توسعه تعاونی های کشاورزی، تأمین نیاز و محصولی داریم که اگر بتوانیم از منابع بانکی استفاده کنیم می توانند راحت تر اجرا شوند.
 
معاون امور تعاون وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی بیان کرد:50 تعاونی در مرحله ثبت شرکت قرار دارند، این تعاونی ها در سال آتی فعالیت خود را آغاز می کنند.برای سال آینده طرح های مختلفی در زمینه توسعه تعاونی های کشاورزی، تأمین نیاز و محصولی داریم که اگر از منابع بانکی بهره مند شویم راحت تر می توانیم آن را اجرا کنیم.
 
انتهای پیام/
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار