جلوگیری از سفر رانندگانی که دو تخلف حادثه‌ساز انجام دهند سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از جلوگیری از سفر رانندگانی که متخلف دو تخلف حادثه ساز شوند در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 14 March 2017
سردار تقی مهری در نشست خبری در حاشیه رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 برگزار شد با بیان اینکه پلیس راهور تمهیدات و برنامه‌های ویژه نوروز 96 را از مدت‌ها قبل پیش بینی و از فردا اجرایی خواهد کرد ، گفت: ماموران پلیس راهور با بکارگیری کلیه امکانات و صد درصد توان به صحنه خواهند آمد و شعار امسال پلیس نیز در طرح نوروزی پرهیز از خطر و آرامش در سفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه 1000 دستگاه دوربین لیزر دار نیز به شکل سیار در جاده‌ها نسبت به ثبت تخلفات اقدام خواهد کرد، گفت: 600 دوربین ثبت تخلف نیز در جاده‌ها مستقر است و علاوه بر آن همکاران من به شکل محسوس و نامحسوس بر تخلفات رانندگی نظارت خواهند کرد.

مهری با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو باعث بروز 70 درصد تصادفات است، گفت: رانندگانی که مرتکب دو تخلف حادثه ساز شوند از ادامه سفر محروم شده و پلیس نسبت به توقیف خودروشان اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا همچنین با بیان اینکه 5000 نقطه حادثه خیز در معابر درون شهری و برون شهری شناسایی شده است، گفت: از این تعداد 320 نقطه در خارج از شهر و جاده‌ها قرار داشته که با همکاری راهداری نسبت به اصلاح برخی از آنها و آشکار سازی نقاط باقی مانده اقدام شده است.

به گفته مهری، نقاط حادثه خیز نقاطی است که در آن بیش از یک یا دو تصادف فوتی رخ داده باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار