به گزارش خبرنگار اعزامي تابناك تهران به مناطق شمالي براي تهيه گزارش از نحوه سرويس دهي به شهروندان تهراني در تعطيلات نوروز، متاسفانه با اينكه بخش عظيمي از درامد اماكن گردشگري شهرهاي شمالي از محل سفرهاي نوروزي تهراني هاست اما هيچگونه نظارتي در نحوه سرويس دهي خصوصا از سوي دستگاههاي مسئول از جلمه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري وجود ندارد.
متاسفانه تله كابين رامسر از جمله اماكني است كه با ضعف اين نظارت درحال جولان دادن در قيمتهاي بالا و خدمات رساني ضعيف است.
به گزارش تابناك تهران در حاليكه مسافران نوروزي به ازاء هر نفر مبلغ سيصد هزار ريال براي استفاده از تله كابين را پرداخت مي كنند اما با رسيدن به ايستگاه بالاي تله كابين به يكباره در وسط جنگل كوهستاني رها مي شوند و فقط با تعدادي غرفه و فروشگاه روبرو مي شوند كه اماده فروش با قيمت چند برابر قيمت محصولات هستند.
سالن پذيرايي كثيف و بدون خدمتكار و نظافتچي، الاچيق هاي خيس، سرويس بهداشتي كثيف، قيمتهاي بالاي محصولات غذايي همه بخشهايي از مهمانداري غرفه هاي اين امكنه گردشگري است.
در سالن رستوران جنگلي تله كابين رامسر تعدادي دستمال روي ميز رها شده كه قرار است مسافران اگر خواستند خودشان ميزها را تميز كنند.
چايي دو هزار توماني، نسكافه هفت هزار توماني، سيب زميني سرخ كرده در اندازه ليوان يكبار مصرف به قيمت هشت هزار تومان و قيمتهايي نظير اين بسيار عجيب است كه بدون نظارت دستگاهها در حال اجراست.
همچنين با توجه به تقاضاي بالاي استفاده از سرويس تله كابين رامسر و پرداخت هزينه سيصد هزار ريالي بي تفاوتي مسئولين اين مكان گردشگري به زير باران ماندن مسافران نشان از عدم كفايت گردشگري منطقه براي مسافرپذيري دارد.
تابناك تهران بي صبرانه اماده دريافت پاسخ مسئولين مربوطه براي عدم رسيدگي به اين موارد است.