تابناك تهران - در حاليكه بيش از دو هزار و پانصد سال از ايين نوروزي در ايران مي گذرد و مبرهن است كه در تعطيلات نوروزي حجم عظيمي از مسافران نوروزي راهي شهرهاي شمالي كشور مي شوند اما متاسفانه اماكن گردشگري مانند تله كابين رامسر بدون نظارت و رها هر رفتاري مي خواهند در خدمات رساني خود به مسافران نوروزي صورت مي دهند.
کد خبر: ۳۹۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 25 March 2017
به گزارش خبرنگار اعزامي تابناك تهران به مناطق شمالي براي تهيه گزارش از نحوه سرويس دهي به شهروندان تهراني در تعطيلات نوروز، متاسفانه با اينكه بخش عظيمي از درامد اماكن گردشگري شهرهاي شمالي از محل سفرهاي نوروزي تهراني هاست اما هيچگونه نظارتي در نحوه سرويس دهي خصوصا از سوي دستگاههاي مسئول از جلمه سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري وجود ندارد.

متاسفانه تله كابين رامسر از جمله اماكني است كه با ضعف اين نظارت درحال جولان دادن در قيمتهاي بالا و خدمات رساني ضعيف است.

به گزارش تابناك تهران در حاليكه مسافران نوروزي به ازاء هر نفر مبلغ سيصد هزار ريال براي استفاده از تله كابين را پرداخت مي كنند اما با رسيدن به ايستگاه بالاي تله كابين به يكباره در وسط جنگل كوهستاني رها مي شوند و فقط با تعدادي غرفه و فروشگاه روبرو مي شوند كه اماده فروش با قيمت چند برابر قيمت محصولات هستند.

سالن پذيرايي كثيف و بدون خدمتكار و نظافتچي، الاچيق هاي خيس، سرويس بهداشتي كثيف، قيمتهاي بالاي محصولات غذايي همه بخشهايي از مهمانداري غرفه هاي اين امكنه گردشگري است.

در سالن رستوران جنگلي تله كابين رامسر تعدادي دستمال روي ميز رها شده كه قرار است مسافران اگر خواستند خودشان ميزها را تميز كنند.

يكه تازي تله كابين رامسر در خلاء نظارت سازمان گردشگري

چايي دو هزار توماني، نسكافه هفت هزار توماني، سيب زميني سرخ كرده در اندازه ليوان يكبار مصرف به قيمت هشت هزار تومان و قيمتهايي نظير اين بسيار عجيب است كه بدون نظارت دستگاهها در حال اجراست.

همچنين با توجه به تقاضاي بالاي استفاده از سرويس تله كابين رامسر و پرداخت هزينه سيصد هزار ريالي بي تفاوتي مسئولين اين مكان گردشگري به زير باران ماندن مسافران نشان از عدم كفايت گردشگري منطقه براي مسافرپذيري دارد.

تابناك تهران بي صبرانه اماده دريافت پاسخ مسئولين مربوطه براي عدم رسيدگي به اين موارد است.

يكه تازي تله كابين رامسر در خلاء نظارت سازمان گردشگري

يكه تازي تله كابين رامسر در خلاء نظارت سازمان گردشگري

يكه تازي تله كابين رامسر در خلاء نظارت سازمان گردشگري
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
جالبتر از همه اینکه چطور یه مالک خصوصی کوه و دریا و جنگل که از اراضی ملی هستن رو تحت تصرف خودش گرفته!!! مطمعنا تو تمام ممالک دنیا اگه مالک خصوصی چنین استفاده کلانی از اراضی ملی ببره مطمعنا باید مالیات سنگینی هم به شهرداری اون شهر بده که خرج عمران و ابادانی اون شهر بشه، اما در مورد تله کابین رامسر متاسفانه مالک خصوصی از اراضی ملی که در حقیقت صاحب اول و اخرش ملت ایران هستن از همون ملت ایران برای استفاده از کوه و دریایی که در حقیقت مالک اصلی خود ملت هستن برای درامدزایی بخش خصوصی استفاده میکنه، جالبه جنگل و دریا شده ملک خصوصی صاحبین تله کابین رامسر!!!بابا اراضی ملی مال ملته، یعنی چی تو قله کوه ساخت و ساز کردن!!! جنگل و حصار کشیدن واسه خودشون!!! تو ساحل ساخت و ساز کردن!!! وسط چنگل از ایستگاه پایین تله کابین به بالاش جاده اختصاصی ساختن!!! کلی درخت که سرمایه ملی هست قطع کردن!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
ملاکین تله کابین رامسر اصلا معلوم نیست چه جوری تونستن این همه امتیاز بگیرن. از طبیعت بکر رامسر که از بیت المال هست دارن استفاده شخصی میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
مالك كوه و جنگل منابع طبيعي هستش نه خود مجموعه كه ١٠ سال ١٠ سال با توجه به طرح پيشنهادي بررسي و تميدي ميشه ! لطفا اطلاعات رو قوي منيد بعد نظر بدين در مورد هر جايي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار