مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از اختصاص 30 میلیارد تومان به ستادهای اسکان فرهنگیان خبر داد و گفت: 80 درصد مدارس طرح اسکان در سال جاری تجهیز شدند.
کد خبر: ۳۹۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 26 March 2017
عباسعلی باقری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بازدید از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در اهواز، هدف از این بازدید را ارزیابی روند پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی عنوان کرد و اظهار داشت: استان خوزستان از نظر پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی و خانواده‌های فرهنگیان تاکنون رتبه سوم را در سطح کشور دارد و امیدواریم این روند روبه رشد ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه مدرسه محل تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: به دلیل اینکه در برخی شهرها، اماکن اقامتی پاسخگوی نیاز مسافران نیست، مدارس را جهت اسکان فرهنگیان تجهیز کردیم تا فرهنگیان بتوانند در ایام نوروز سفر خوشی را داشته باشند.

باقری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و وضعیت آب و هوایی، همکاران ما در ستاد‌های اسکان آمادگی لازم جهت پذیرش و اسکان هموطنان را دارند.

باقری به تجهیزات اختصاص داده شده به مدارس طرح اسکان اشاره کرد و بیان داشت: امسال با اختصاص 30 میلیارد تومان به ستادهای اسکان، این پایگاه‌ها تجهیز و در اختیار فرهنگیان و مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: 80 درصد مدارس طرح اسکان در سال جاری تجهیز شدند و امیدواریم سال آینده تمام این مدارس را به امکانات لازم مجهز کنیم.

وی، وضعیت پذیرش میهمانان نوروزی در استان خوزستان را بسیار مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت مراجعه فرهنگیان و مهمانان نوروزی به ستاد‌های اسکان، ناچار شدیم مدارس خارج از طرح اسکان و مجموعه‌های ورزشی را نیز آماده کنیم تا بتوانیم همکاران فرهنگی را به نحو شایسته‌ای اسکان دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار