مدیرعامل شرکت ملی پست در آغاز به کار شبکه پستی در سال 96، گفت: شبکه پستی تا آخرین ساعت روز 30 اسفند 95 فعال بود و با نظارت دقیق بر فعالیت مراکز پستی، مرسولات پیش از پایان سال توزیع شد و رسوب چندانی نداشتیم.
کد خبر: ۳۹۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 26 March 2017
 حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در آغاز به کار شبکه پستی در سال 96 اظهار داشت: طبق روند جهانی شبکه پستی حداقل تعطیلات را دارد و در طول سال 7 روز تعطیل است.

وی گفت: شبکه پستی کشور در ایام سال نو روز اول و سیزدهم فروردین تعطیل است و در باقی ایام دفاتر منتخب طبق اعلام سایت شرکت و شبکه مبادله، جمع‌آوری و توزیع کماکان فعال هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: در این ایام حجم کار بالا نیست و کارکنان شبکه پستی به صورت کشیک فعالیت می‌کنند که با حضور 10 درصد پرسنل خدمات‌رسانی ادامه دارد.

مهری با بیان اینکه همواره در آستانه نوروز و در ماه اسفند بیشترین حجم کار در شبکه پستی وجود دارد، گفت: در اسفند هر سال حجم امانات، پست‌نامه و کارت‌ پستال‌ها افزایش چشمگری می‌یابد.

وی توضیح داد: در ماه اسفند نسبت به فروردین حجم کار دو برابر و نسبت به اردیبهشت 50 درصد افزایش می‌یابد که از این رو در این ایام به دلیل پیک مرسولات شبکه مبادله،‌ جمع‌آوری، تجزیه و توزیع به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: در مواقع پیک پستی و افزایش حجم مرسولات از بخش خصوصی کمک می‌گیریم که در اسفند 95 در مجموع 438 کامیون به صورت فوق العاده برای ارسال مرسولات به خدمت گرفته شد.

مهری با اشاره به فعالیت شبکه پستی تا آخرین ساعت روز 30 اسفند 95، گفت: در سال‌های گذشته مرسولات در تهران بسته‌بندی و به شهرستان ارسال می‌شد اما در برخی مواقع به دلیل بالا بودن حجم مرسولات توزیع در سوم و چهارم فروردین صورت می‌گرفت که امسال با هماهنگی تمامی بخش‌ها و نظارت دقیق، تمامی مراکز تا آخرین ساعت اعلام شده فعال بودند و مرسولات پیش از پایان سال توزیع شد که درنتیجه رسوب چندانی نداشته‌ایم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار