رنجبر زاده با تأکید بر استفاده از راهبرد ظرفیت مردمی خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری هر یک از ادارات شهرستان برای رسیدن به نتایج مطلوب در این راستا باید اتاق فکر تشکیل داده و بر اساس افق مجموعه خود با استفاده از نظرات صاحب‌نظران و نخبگان به نتایج مطلوب و خاصی برسند.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 08 April 2017
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت در میدان جنگ اقتصادی امروز نیازمند همراهی و یک فراخوان ملی است.

به گزارش ایسنا،دکتر اکبر رنجبرزاده در نخستین شورای اداری شهرستان اسدآباد در سال 96، اظهار کرد: امروز در این برهه از زمان هیچ تفاوتی با دوران دفاع مقدس وجود ندارد و باید با انگیزه زمان دفاع مقدس همه مردم را همراه خود کرده و برای اشتغال و رفع بیکاریجوانان با یک فراخوان ملی به پاخیزیم.

وی با بیان اینکه بیکاری، جوانان و خانواده‌ها را رنج می‌دهد، افزود: همه ما وظیفه داریم در این راستا برای رفع دغدغه مردم گام اساسی برداریم و با ایجاد اشتغال و تولید، استقلال هر چه بیشتر کشور را فراهم کنیم.

رنجبرزاده با تأکید بر استفاده از راهبرد ظرفیت مردمی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری هر یک از ادارات شهرستان برای رسیدن به نتایج مطلوب در این راستا باید اتاق فکر تشکیل داده و براساس افق مجموعه خود با استفاده از نظرات صاحب‌نظران و نخبگان به نتایج مطلوب و خاصی برسند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید در روزمرگی بیفتند چرا که با روزمرگی مشکلات به جای خود باقی خواهد بود، خاطرنشان کرد: اشتغال و تولید مهمترین مشکلات اساسی کشور ما است که باید با رفع موانع راه تولید از جمله مبارزه با قاچاق کالا و رفع موضوعات دست و پاگیر تولیدکنندگان با بسیج عمومی و فراخوان عمومی این مشکلات را مرتفع کرد.

رنجبرزاده با تأکید بر جذب سرمایه‌گذار برای شهرستان اسدآباد افزود: برای اینکه بتوانیم در شهرستان کارهای بزرگی انجام دهیم باید از مرم و جذب سرمایه‌گذار استفاده کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت، احداث کارخانه پتروشیمی و قطعه‌سازی خودرو در شهرستان را ازجمله مواردی دانست که موافقت آن اخذشده و تنها نیازمند جذب سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در شهرستان اسدآباد کارهای بزرگ و حدودا خوبی انجام گرفت، تصریح کرد: تصویب راه‌آهن اسدآباد و تصویب آن در کمیسیون ماده 23 در سال گذشته اتفاق بزرگی بود که درحال حاضر در مرحله مطالعه و اجرا است.

رنجبرزاده، استقلال دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر موارد اتفاق افتاده در شهرستان برشمرد و گفت: تصویب ساخت بیمارستان جدید برای شهرستان، توسعه فولاد منطقه چهاردولی و ایجاد منطقه اقتصادی در اسدآباد از دیگر مصوباتی است که همه این مصوبات اجرایی خواهد شد.

ویبا بیان اینکه با جلب رضایت مردم می‌توان به پله‌های معنوی دست یافت، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها موقت است و باید در این دوره کوتاه سعی کرد با تمام توان در راستای عزت و عظمت کشور و رضایت خدا در مسیر اعتلای کشورحرکت کرد و گام برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار