مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرقدس از نصب شناسنامه رانندگان تاکسی اصلی و کمکی در خودروهای تاکسی سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 10 April 2017
اصغر چرمی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قدس اظهار داشت: در راستای ساماندهی تاکسی‌های سطح شهر و اعتماد هرچه بیشتر مسافران نسبت به سفر خود، سازمان تاکسیرانی شهرستان قدس اقدام به چاپ و نصب شناسنامه رانندگان در خودروها کرده است.

وی افزود: با این اقدام کارت مشخصات و شناسنامه رانندگان تاکسی اصلی و کمکی بر روی داشبورد تاکسی‌ها به‌گونه‌ای نصب می‌شود تا مسافران صندلی عقب هم بتوانند اطلاعات راننده تاکسی را رؤیت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرستان قدس تصریح کرد: در این شناسنامه‌ها تمامی اطلاعات رانندگان از جمله نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، خط فعالیت تاکسی و... به‌صورت واضح و مشخص درج‌ شده که مسافران در صورت اعتراض یا مشاهده موضوعاتی خاص نام و نام خانوادگی رانندگان را به اداره بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

چرمی با بیان این نکته که در حال حاضر عکس‌های جدید کلیه رانندگان تاکسی تحت نظارت جمع‌آوری‌شده و کارت‌های شناسایی این عزیزان به تفکیک خطوط در حال صدور است افزود: بیش از 800 دستگاه خودروی تاکسی در شهرقدس تردد می‌کنند که حداقل تا 3 ماهه اول سال بر روی تمامی این خودروها، شناسنامه راننده نصب می‌شود.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکسی‌های شناسنامه‌دار سبب افزایش اعتماد مسافران به رانندگان می‌شود، و مسافران می‌توانند اگر پیشنهاد، انتقاد یا پیام تشکری نسبت به راننده داشته باشند به‌ راحتی برای آن فرد پیام گذاشته و این موضوع سبب می‌شود که ما هم می‌توانیم سریع‌تر نسبت به ساماندهی تاکسیرانان و برخورد با متخلفان اقدام کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار