عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حداکثر تا ۶ ماه آینده تاکسی‌ها به دستگاه کارت خوان مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 12 April 2017
به گزارش تابناک : ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران   با اشاره به آخرین وضعیت نصب دستگاه کارت خوان بر روی تاکسی ها، اظهار داشت: بدون شک تا 6 ماهه اول امسال این موضوع عملی خواهد شد.

**وی با اشاره به اقدام سازمان تاکسیرانی شهر تهران در راستای فعال کردن سیستم کارپینو که همانند اپلیکیشن اسنپ و تپسی است، افزود: این اپلیکیشن هم اکنون آغاز به کار کرده و مخاطب های خاص خود را نیز پیدا کرده است.

**عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با تکنولوژی که امروزه توسط بخش خصوصی به روی کار آمده، خوب است که سیستم تاکسیرانی شهر تهران هم به این ظرفیت تکنولوژی اضافه شده است.

**قناعتی با تاکید بر اینکه در خصوص دستگاه های کارت خوان شهرداری تهران قراردادی را با بانک شهر به امضا رسانده است، گفت: به دلیل اینکه این طرح به صورت پایلوت در یکی از مجموعه ها انجام شده و پاسخ خوبی داده است، پیش بینی می کنیم که حداکثر طی 6 ماه آینده دستگاه های کارت خوان بر روی تاکسی ها نصب شود تا در خصوص پرداخت کرایه ها مردم با مشکلی مواجه نشوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار