تابناک تهران-شهر لواسان یکی از مهم‌ترین و اقتصادی‌ترین شهرهای استان تهران است که طی سال های گذشته مفسدان اقتصادی با نفوذ در مراکز مختلف امور شهری به سوداگری و زمین خواری های گسترده مشغول بودند.
کد خبر: ۴۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 17 April 2017
شهر لواسان یکی از مهم‌ترین و اقتصادی‌ترین شهرهای استان تهران است که طی سال های گذشته مفسدان اقتصادی با نفوذ در مراکز مختلف امور شهری به سوداگری و زمین خواری های گسترده مشغول بودند.
نکته حائز اهمیت این است که شورای شهر در دوره اول و دوم به دلیل فساد گسترده منحل شد اما دردوره های بعد به صورت متناوب همین افراد ثبت نام کرده و وارد شورای شهر شده اند.
بر اساس این گزارش تمام افرادی که در ادوار پیشین به استناد بندهای «ج» و «ز» ماده 26 و29 که بر محكوميت خيانت به اموال بيت المال و اختلاس و كلاهبرداری و همچنین عدم التزام به رهبرى و انقلاب اسلامى رد صلاحیت شده اند باردیگر وارد کارزارهای انتخاباتی شده و می خواهند به سوداگری ها ادامه دهند.
 در دوره پنجم انتخابات شوراها، رئیس و عضو شورای شهر یکی از ادوار که منحل شده، مجددا ثبت نام کرده و افرادی که حکم رد مال و شلاق و انفصال از خدمات دولتی در پرونده دارند نیز وارد رقابت شده اند. همچنین اشخاصی که با دریافت 1400متر زمین درقبال تخریب نکردن املاک خلاف و شخصی که با ارجاع پرونده های خاص به دفاتر املاک فرزندان خود به اعتماد مردم خیانت کرده است نیز کاندیدای دور پنجم شورا شده است.
به نظر می رسد هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهرتهران در مقابل آزمون بزرگی قرار گرفته و قطعا مردم شهر لواسان که از سوداگری مفسدان اقتصادی به ستوه آمده اند چشم به رای آنها دوخته اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
خواهش میکنیم افرادی را که در شوراهای قبلی لواسان به رای مردم خیانت کرذده اند را تایید صلاحیت نکنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار