مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قدس از مهار حریق بزرگ در این شهر بعد از ۸۰ دقیقه توسط آتش نشانان خبر داد و گفت: ۲ خودرو در این حریق سوختند.
کد خبر: ۴۰۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 18 April 2017
علی رزاقی، با بیان اینکه ظهر امروز طی تماس شهروندان در ساعت ۱۲:۲۷ خبر آتش سوزی در یک مغازه صافکاری به آتش نشانان شهرداری قدس خبر داده شد، افزود: این حریق در بلوار سی متری شهداء شهر قدس رخ داده بود.

وی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی ایستگاه دوم سازمان آتش نشانی شهرداری قدس پس از اطلاع از این آتش سوزی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قدس با بیان اینکه شدت حریق بسیار زیاد بود، گفت: به لحاظ شدت حریق موجود در محل از ایستگاهای دو و چهار نیز خودروی کمکی به محل اعزام شدند.

رزاقی ادامه داد: در نهایت بعد از حدود یک ساعت ۲۰ دقیقه تلاش بی وقفه تعداد زیادی از نیروهای آتش نشانی شهرداری قدس، آتش نشانان موفق به اطفاء حریق شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه مغازه مذکور و دو خودرو موجود در محل صافکاری کاملا" دچار حریق شد اما خوشبختانه به دلیل دور شدن افراد از محل، این حادثه، هیچگونه صدمات جانی در بر نداشت.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قدس با بیان اینکه دلیل این آتش سوزی هنوز مشخص نیست، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت وقوع حادثه هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار