حکیمی پور در گفت‌و‌گو با تابناک تهران عنوان کرد:
تابناک تهران- رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر با بیان اینکه شهر تهران نیاز به حل مشکلات مختلف اجتماعی، روان شناختی، جامعه شناسی، مسائل مختلف محیط زیستی و سلامت، مشکلات مربوط به بافت های فرسوده ، گردشگری و مسایل فرهنگی دارد، گفت: بیش از 30 تخصص در شورای شهر نیاز داریم که همه این تخصص ها در یک نامزد وجود ندارد .
کد خبر: ۴۰۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 19 April 2017
احمد حکیمی‌پور رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با تابناک تهران، در مورد تاثیر افزایش تعداد اصلاح طلبان در عملکرد بهتر شورای شهر، اظهار کرد: در انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران اصلاح طلبان زیادی اعلام آمادگی کردند و همانند سایر جریانات و طیف ها خوشبختانه تعداد داوطلبان اصلاح طلب در این دوره بسیار است که این موضوع به انسجام و کارآمدی ذوره جدید کمک خواهد کرد.

وی در مورد تعداد نامزدهای اصلاح طلب که مورد تایید مجلس قرار گرفته اند، گفت: با توجه به مهلت قانونی که از سوی مجلس برای افرادی که رد صلاحیت شده‌اند، مشخص شده است و رای قطعی مجلس به کاندیدای معترض مشخص نیست.

رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر با بیان اینکه معیارهای اصلاح طلبان در این دوره معیار کیفی است، افزود: اصلاح طلبان باید دارای پیشینه اصلاح طلبی، شفافیت اخلاقی، قانون گرایی، کارآمدی و  برنامه محور  باشند.

حکیمی پور ادامه داد: یک اصلاح طلب باید شرط پاک دستی  را سرلوحه کار خود قرار دهد و انگیزه بالایی در برخورد با رانت داشته و همچنین دارای فرهنگ مشورتی و شورایی، همگرا و تخصص گرا  باشد و از متخصصان و افراد تحصیلکرده مشورت بگیرد.

وی در مورد تخصص شهری نیز عنوان کرد: با توجه به پیچیدگی مسائل شهری، پایتخت با مسائل مختلف اجتماعی، روان شناختی، جامعه شناسی، مسائل مختلف محیط زیستی و سلامت، بافت فرسوده، گردشگری و فرهنگی مواجه است و ما به بیش از 30 تخصص در شورای شهر نیاز داریم که همه این تخصص ها در یک نامزد وجود ندارد . بنابراین با توجه به دو مقوله مشورت گرایی و تخصص گرایی میتوان مشکلات مختلف شهر تهران را رطرف کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار