همزمان با مبعث رسول اکرم( ص)، اولین نوزاد در بیمارستان امام حسین( ع) شهرستان بهارستان متولد شد.
کد خبر: ۴۱۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 26 April 2017
همزمان با مبعث رسول اکرم( ص) بیمارستان امام حسین (ع) که در هفته گذشته افتتاح شده و به طور رسمی شروع به کار کرد، امروز شاهد به دنیا آمدن یک نوزاد پسر بود.

بر اساس این گزارش یکی از محاسن این بیمارستان حضور جراح و متخصص زنان و زایمان به صورت ۲۴ ساعته در آن است و نوزاد پس از تولد در بیمارستان امام حسین( ع) شهرستان بهارستان در ۲۴ ساعت اول توسط پزشک متخصص کودکان ویزیت می شود و در صورتی که وضعیت نوزاد مناسب باشد بلافاصله همجوار مادر خواهد شد.

بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان امام حسین(ع) با بهره گیری از تجهیزات مدرن و به روز تلاش می کند خدمات پزشکی مورد نیاز مادران باردار را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

دانوش دمیریان، مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهارستان در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: باتوجه به اینکه از این پس در بیمارستان امام حسین( ع) شهرستان بهارستان واقع در سبزدشت اعمال جراحی زنان وزایمان توسط متخصصین زنان وزایمان انجام خواهد شد دیگر نیازی به مراجعه شهروندان عزیز بهارستان به دیگر بیمارستانهای همجوار و صرف زمان وهزینه نیست.

وی افزود: امیدوارم با همراهی وهمکاری کلیه مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایران و مسئولین شهرستانی و مردم شریف شهرستان بهارستان بتوانیم شاخص های بهداشتی درمانی در این شهرستان را به استانداردهای کشوری نزدیک کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار