مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر تقویت ارتباط هنرمندان و سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر ارتباط مناسبی شکل گرفته است که جشنواره هایی همچون مشق صلوات در تسریع این روند موثر هستند و آثار برگزیده این جشنواره در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 26 April 2017
عیسی علیزاده در آیین گشایش نمایشگاه و دومین جشنواره پیامبر اکرم(ص)با عنوان مشق صلوات گفت: در تخستین دوره این جشنواره لوگوی برگزیده برای فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی مورد استفاده قرار گرفت و دوره دوم جشنواره پیامبر اکرم(ص) با عنوان مشق صلوات و برای هنرمندان خوش نویس برگزار می شود.

وی افزود: طی فراخوانی از این هنرمندان دعوت شد و در دوره ثبت نام شاهد استقبال هنرمندان بودیم. به طوریکه هنرمندان آثار خود را در چهار گرایش نستعلیق، خط نقاشی، ثلث و نستعلیق از طریق وب سایت سازمان زیباسازی ارسال کردند و نهایتا در این دوره 142 اثر از 132 هنرمند در نمایشگاه این دوره جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به این که در این دوره 65 هنرمند مدعو با 82 اثر در جشنواره شرکت کردند افزود: 87 نفر با 94 اثر به این جشنواره راه یافتند که حتما از این آثار برگزیده برای نمایش در سطح کلانشهر تهران استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری این جشنواره و تداوم آن گامی در جهت شناخت و فرهنگسازی از سیره پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) و مشارکت و همگامی استادان و هنرمندان برجسته و جوانان هنرمند خوشنویس خواهد بود.

به گزارش ایسنا، اولین دوره جشنواره پیامبر اکرم با موضوع طراحی نام نوشته پیامبر (محمد رسول الله) برگزار شده است. احمد مسجد جامعی، محمود صلاحی، عیسی علیزاده و مجید مجیدی از اعضای شورای سیاستگزاری  این جشنواره هستند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار