فرمانده انتظامی تفت گفت: در عملیات ضربتی ماموران پاسگاه انتظامی دهشیر این شهرستان دو سارق حرفه ای با 700 کیلو آهن آلات سرقتی دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 01 May 2017
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ احمدغلامزاده افزود: در ساعت یک بامداد بود که خبری مبنی بر حضور مشکوک دو نفر در سر چاه آب کشاورزی در منطقه دهشیر به 110 اعلام شد.
وی ادامه داد: با اعلام این خبر بلافاصله تیم گشت پاسگاه انتظامی دهشیر در محل حضور پیدا کرد اما متهمان با دیدن ماموران پلیس از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تفت خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با انجام یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریزی هر دو متهم را دستگیر و به اداره پلیس منتقل و تحت بازجویی قرار دادند.
غلامزاده گفت: سارقان در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت این میزان آهن آلات اعتراف که طی هماهنگی به عمل آمده با مقامات قضائی آهن آلات مسروقه نیز از مخفیگاه سارقان کشف شد.
غلامزاده افزود: همکاری شهروندان با پلیس و اعلام خبر حضور مشکوک افراد به 110، نقش مهم و اثرگذاری را در این ماموریت پلیس به همراه داشت.
***
فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری 22 سارق با 52 فقره سرقت طی یک هفته گذشته در شهرستان خبرداد.
سرهنگ منوچهر نصیری گفت: در ادامه طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس شهرستان یزد طرح برخورد
با جرائم را طی یک هفته در سطح شهرستان اجرا کردند.
این مسئول گفت: در ادامه این طرح با تحقیقات فنی و پلیسی این سارقان دستگیر که به 52 فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کردند.
نصیری با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان، افزود: زنگ هشدار پلیس برای مخلان نظم و آسایش عمومی به صدا در آمده و پلیس با بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات خود با مجرمان با قاطعیت تمام برخورد می کند.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کانتینردار ولوو و کشف بیش از 12 هزار قلم ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این استان خبر داد.
سرهنگ محمدرضامزیدی گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.
مزیدی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی این تعداد انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق را کشف و خودرو را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
وی گفت: ماموران پلیس در این راستا دو متهم را نیز دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد تصریح کرد: متهمان این محموله را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به کرج را داشتند که در عملیات ایست و بازرسی پلیس یزد دستگیر و به محاکم قانونی، معرفی شدند.
***
فرمانده انتظامی بافق از کشف 2 تن انبه قاچاق از یک دستگاه کامیون خاور به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ فرهاد بیگلری گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و
ایست و بازرسی خودروها موفق شدند یک دستگاه کامیون خاور را با این میزان انبه قاچاق توقیف کنند.
وی افزود: این کامیون با محموله بادمجان از جنوب کشور به سمت استان های مرکزی در حرکت بود که محموله انبه قاچاق در زیر بادمجان ها جاساز شده بود که توسط مأموران آگاهی شهرستان بافق کشف شد.
این مسئول اظهار داشت: انبه های قاچاق به سازمان اموال تملیکی استان یزد انتقال و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق خاطرنشان کرد: قاچاق کالا بنیان های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی مذهبی یک کشور را سست می کند و تا مرز نابودی و مسخ افراد پیش می برد و بنیان های خانوادگی را نیز از بین می برد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری 9 نفر خرده فروش موادمخدر و کشف 2 کیلوگرم موادمخدر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه در شهرستان اردکان به مدت چهار روز توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.
وی در پایان ضمن اشاره کردن به ادامه دار بودن اجرای اینگونه طرح ها در شهرستان از همکاری شهروندان شهرستان اردکان با پلیس تقدیر و تشکر کرد.
***
ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد سارق سیم و کابل برق فشار قوی در این شهرستان را با 5 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی گفت: با توجه به سرقت سیم و کابل فشار قوی در سطح شهر ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و راه اندازی گشت های محسوس و نامحسوس متهم را شناسایی و دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس منتقل کردند.
موسوی گفت: متهم در پلیس آگاهی به پنج فقره سرقت سیم و کابل برق فشار قوی در شطح شهر میبد اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز مقادیری اموال سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان تصریح کرد: سارق برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از توقیف یک دستگاه تریلی مان و کشف چهار هزار و 230 قلم انواع پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال در یزد خبر داد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه تریلی مان که از جنوب شرق کشور عازم البرز بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی این تعداد انواع پوشاک قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان اینکه ماموران در این خصوص یک متهم را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند افزود: محموله قاچاق به گمرک استان یزد تحویل داده شد.
رضایی خاطر نشان کرد: استفاده از تولیدات داخلی باعث رونق اقتصاد ملی و کاهش بیکاری جوانان کشور خواهد شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار