نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستاهای بخش مرکزی، قلعه نو و شهر آفتاب اقداماتی در ارتباط با تامین آب آشامیدنی این روستاها انجام داد.
کد خبر: ۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 31 May 2015
به گزارش فارس، محمد پور رجب مدیرکل آبفای استان تهران و حسین طلا نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی  در بازدید از روستاهای بخش مرکزی، قلعه نو و شهر آفتاب اقداماتی در ارتباط با تامین آب آشامیدنی این روستاها انجام دادند.

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با روسای آبفای استان تهران، رسیدگی به تامین کمی و کیفیتی آب آشامیدنی این روستاها در اولویت دستور کار قرار گرفت.

طلا خاطر نشان کرد: بر اساس درخواست مسئولان و اهالی روستاها مقرر شده است سهم ویژه‌ای از سد ماملو به روستاهای شهرستان ری اختصاص یابد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده روستاییان در ازای دریافت آب شرب با کیفیت شهر تهرن ملزم به پرداخت تعرفه آب بهای روستایی هستند که این موضوع رضایتمندی روستاییان را به‌همراه دارد.

فرماندار سابق شهر تهران در بازدید هشت ساعته خود از روستاهای شهرستان ری به همراه بخشدار مرکزی و قلعه نو شهرستان ری از روستاهای الیمون، شهرک نظامی، تقی‌آباد، امین‌آباد، حاجی‌آباد، غنی‌آباد، خاور شهر، فیروزآباد، ده خیر و روستاهای بخش آفتاب بازدید میدانی داشتند و در جریان مشکلات آب آشامیدنی و سایر مشکلات اهالی روستا قرار گرفتند.

طلا بر اساس گفته مدیرکل آبفای استان تهران گفت: سهم محدودی از سد ماملو برای روستاها تعریف شده و تا زمانی که مشکل کمی و کیفی روستاها بر طرف شود، به این روستاها سهم آب تعلق می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار