فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۹۸۰ کارتن انواع لوازم ورزشی قاچاق به ارزش ۱۵۰میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در بومهن خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 10 May 2017
سردار عبدالرضا ناظری، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و توزیع لوازم ورزشی خارجی قاچاق توسط فردی در یکی از انبارهای تخلیه بار شهرستان بومهن، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات وامنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از انبار مورد نظر تعداد۹۸۰ کارتن انواع لوازم ورزشی از قبیل « تردمیل» ، انواع دوچرخه ، انواع «هالتر» ورزشی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی این کالاهای کشف شده ساخت کشور چین است بیان داشت: ارزش ریالی این کالاها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان مربوطه اعلام شده و در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی گفت: پلیس در برحث مبارزه با قاچاق کالا لحظه ای تردید نخواهد کرد و با متخلفان برخورد می کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا خسارات جبران ناپذیری به بدنه اقتصاد کشور وارد می کند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می کند که در این خصوص از مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار مرتبط را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع: مهر
برچسب ها: بومهن ، قاچاق کالا ، پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار