فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از اتمام ساخت ۴۰ واحد مسکونی ویژه مستضعفین بومهن تا ۳ ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 12 May 2017
سردار علی نصیری در مراسم کلنگ زنی واحدهای مستضعفین شهرستان پردیس ضمن خیرمقدم به حضار و تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، اظهار داشت: خدارا شاکریم در این ایام توفیق داریم مجددا کاری ارزشمند و خداپسندانه را در شهرستان پردیس و شهر بومهن شروع کنیم.

وی گفت: نباید امروزه شاهد این مشکلات در زندگی‌ مردم باشیم و رفع این مشکلات دارای اهمیت بالا است.

نصیری با بیان این که پس از ۳۸ سال از انقلاب اسلامی نباید شاهد این کاستی ها باشیم، افزود: این رسالت و تکلیف بر عهده همه مسؤولین است و مجموعه سپاه خود را ملکف می داند که در خدمت به مستضعفین ورود کند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: اگر امروز پاسداری از انقلاب را به عنوان یک نعمت قبول کردیم به معنای این است که در هر کجا احساس نیاز و کار برای انقلاب و مردم شود بنابر تاکید مقام معظم‌رهبری بر خود فرض واجب می دانیم تا در جهت رفع آن ورود کنیم.

وی اضافه کرد: بنا بر احقاق شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و عمل برخود وظیفه می دانیم در این زمینه کار و ‌تلاش کنیم تا در این امر به صورت میدانی، آنچه مد نظر معظم‌له است را محقق کنیم.

نصیری، ضمن تقدیر از افرادی که برای این پروژه تلاش کردند، اظهار کرد: اگر این تلاش و همراهی نبود کار با تاخیر بیشتری آغاز می شد اما از امروز با استفاده از حداکثر توان و با بهره‌گیری از همدلی بین دستگاه‌ها کارها را با سرعت به پیش خواهیم برد.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، گفت: اقدامات زیادی توسط بسیج سازندگی استان تهران صورت گرفته که می توان به پروژه آبرسانی در اختر آباد صفا دشت در شهرستان ملارد اشاره کرد که این روستا پس از ۳۸ سال از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

وی افزود: امروز پس از کلنگ زنی، بسیج سازندگی استان تهران، با همراهی سپاه شهرستان و ‌بسیج تمام گروه‌های جهادی خود کار را آغاز و مدیریت جهادی را به مردم نشان دهیم و بگوییم می توان این کار جهادی را انجام داد.

نصیری ادامه داد: کاری که در روستای «جعفریه» اسلامشهر ظرف ۳ ماه و ۱۵ روز صورت گرفت  پنجاه خانه تحویل محرومین دادیم و یک روستا ایجاد شد، در این شهرستان هم می توان با کمک تمام مسؤولین انجام داد تا لبخند رضایت را بر لب محرومین بنشانیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اضافه کرد: ما نیز با حضور میدانی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان خود کمک خواهیم‌ کرد و با تلاش دو چندان سعی خواهیم کرد تا این پروژه ظرف ۲ تا سه ماه آینده به پایان برسد.
منبع: مهر
برچسب ها: بومهن ، مستضعفین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار