کریم پور با بیان اینکه شورا مصوب کرده که کارخانه‌ها باید از تهران خارج شود گفت: ولی تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده است.
کد خبر: ۴۲۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 13 May 2017
حشمت‌الله کریم‌پور کاندید پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه باید بپذیریم تهران یک ایران کوچک است ، گفت: این ایران کوچک نیاز به کلان‌نگری دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا قبل از اینکه شهردار را انتخاب کنند باید آسیب‌شناسی کنند، گفت: باید اول آسیب‌ها مشخص شود و بعد شهرداری متخصص انتخاب کند.

این کاندید شورای شهر با طرح این سوال که مگر شهردار فقط برای پاکسازی و ساختمان‌سازی است، گفت: این طور نیست باید فردی که شهر را به درستی می‌شناسد و در این زمینه تخصص‌های لازم را دارد بر کرسی شهرداری بنشیند.

کریم‌پور با بیان اینکه اشکال اساسی در تهران این است که ما به فکر آسایش مردم هستیم ولی به فکر آرامش آنها نیستیم گفت: گاهی با فراهم کردن آسایش ارامش را از مردم می‌گیریم.

وی با اشاره به خروج کارخانه‌ها از تهران گفت: اگر کارخانه‌ها از تهران خارج شود آلودگی هوا بسیار کاهش می‌یابد و بخش عمده‌ای از مشکلات مرتفع می‌شود.

کریم‌پور به بازدیدی که از کارخانه روغن نباتی قو داشت اشاره کرد و گفت: اگر این مجموعه بسته شود و به حاشیه شهر منتقل شود حدود 600 ماشین دودزا از شهر خارج می‌شود و همین یعنی کاهش آلودگی هوا.

این کاندید شورای شهر در بخش دیگر سخنانش با اشاره به نظارت مستقیم  بر مسائل مالی در شهر گفت: باید جلوی تمام لابی‌ها گرفته شود و اگر مسئولی خلاف کرد پلاکش را فک کنیم و بگذاریم کنار خیابان.

کریم‌پور تاکید کرد: شورا باید تحول پیدا کند. ما شورای شهری می‌خواهیم که شجاعت و بلاغت داشته باشد. اگر بنا نیست ارامش ایجاد کنیم بهتر است اعضای شورا دسته‌جمعی استعفا دهند و نباید مردم را فدای مصلحت‌ها و ضرورت‌ها کنیم.

وی با بیان اینکه تهران باید الگوی بین‌المللی شود و به عنوان دومین پایتخت جهان معرفی شود گفت: مساله ترافیک، هوای پاک و اشتغال و مسکن در تهران قابل حل است.

وی با بیان اینکه شورا مصوب کرده که کارخانه‌ها باید از تهران خارج شود گفت: ولی تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

کریم‌پور با بیان اینکه در شورا نباید جناح‌بندی سیاسی کند گفت: اگر شورا سیاسی شود پتانسیل صفر می‌شود. اعضای شورا باید بدون سیاسی‌کاری کارها را انجام دهند.

این کاندید شورای شهر با بیان اینکه برخی از افراد طی تماس‌هایی با ما اعلام می‌کند اگر می‌خواهید وارد لیستی شویدباید پول پرداخت کنید گفت: من قبول نکردم این کار را انجام دهم اما پیشنهادهایی بالای 170 میلیون می‌دهند تا شما را در لیست قرار دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار