برگزاری آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون، تیتر و عکس یک اغلب روزنامه‌های صبح امروز شنبه (۲۳ اردیبهشت ماه) را به خود معطوف کرده است. در این میان هر کدام از روزنامه‌ها تلاش دارند نامزد مورد حمایت خود را پیروز مناظره آخر اعلام کنند.
کد خبر: ۴۲۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 13 May 2017
روزنامه «شهروند» تیتر یک «پیروزی تدبیر» را انتخاب کرده و به تقابل دو دیدگاه در آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری پرداخته است. این روزنامه در همین راستا گفت‌وگوهایی با چند کارشناس اقتصادی انجام داده است.

روزنامه «شهروند» همچنین تصویر نخست خود را به عکسی از کارشناسان اقتصادی اختصاص داده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر یک «روحانی رقیبان را «لوله» کرد» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی ایستاده از اسحاق جهانگیری و حسن روحانی در برنامه مناظره روز گذشته اختصاص داده است. در این عکس همچنین مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی‌طبا در پس زمینه دیده می‌شوند.

روزنامه «شرق» تیتر یک «تیر خلاص به مدعیان» و روتیتر «در مناظره نهایی با پیروزی روحانی و جهانگیری رخ داد» را انتخاب کرده است.

این روزنامه همچنین عکس یک خود را به تصویر نشسته اسحاق جهانگیری در برنامه مناظره روز گذشته درحالی که حسن روحانی پشت سر او ایستاده، اختصاص داده است.

روزنامه «ایران» تیتر نخست «پایان طوفانی مناظره‌ها» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکس شش نامزد ریاست جمهوری در مناظره‌ها اختصاص داده است.

روزنامه «قانون» تیتر نخست «آذر در منظر» و روتیتر «بگم بگم‌ها در مناظره سوم به نفع روحانی تمام شد» را انتخاب کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی متفاوت از حسن روحانی اختصاص داده است که گویی از دریچه کلید به او نگاه می‌شود.



روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «حسن روحانی لوله کرد» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از حسن روحانی در حالی که دستش را به علامت پیروزی بالا برده، اختصاص داده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «تیر خلاص» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از اسحاق جهانگیری و حسن روحانی اختصاص داده است که در برنامه روز گذشته در حالی که باهم صحبت می‌کنند نشان داده می شوند و گویی شخصی از روبه‌رو ناظر آنهاست.

روزنامه «کیهان» تیتر نخست «وضع معیشت مردم خیلی خوب است/۴سال دیگر عالی می‌شود!» را انتخاب کرده و به انکار وضعیت موجود اقتصادی توسط نامزدهای دولت اشاره کرده است.

همچنین این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور نامزدها در برنامه مناظره اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر یک «نقد نامزدها به برنامه‌های اقتصادی یکدیگر» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به حضور شش نامزد ریاست جمهوری در برنامه مناظره روز گذشته، اختصاص داده است.

روزنامه «جوان» تیتر نخست «پافشاری دولتی‌ها بر وضع موجود» را انتخاب کرده و به صحبت‌های نامزدهای ریاست جمهوری در آخرین برنامه مناظره پرداخته است.

همچنین این روزنامه تصویر نخست خود را به حضور شش نامزد در برنامه مناظره اختصاص داده است.

روزنامه «وطن امروز» مطلبی را با تیتر یک «اسناد رانت‌خواری روحانی» و روتیتر «ویژه‌خواری دولتی‌ها محور سومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری/ حسن روحانی و معاونش در ماجرای تصاحب زمین‌های نجومی با قیمت بسیار نازل پاسخی نداشتند» را منتشر کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به پنج نامزد ریاست جمهوری  در برنامه مناظره روز گذشته، اختصاص داده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر نخست «وعده‌های اقتصادی غیرکارشناسانه نامزدها در ترازوی مناظره سوم انتخاباتی» را انتخاب کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به تصویری از شش نامزد ریاست جمهوری که مقابل هم ایستاده اند اختصاص داده است.

روزنامه «ابتکار» تیتر یک «فتح مناظره با تدبیر و امید» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به شش نامزد ریاست جمهوری که در محل برگزاری مناظره ایستاده‌اند، اختصاص داده است. سرمقاله این روزنامه نیز به قلم محمد علی وکیلی درباره آخرین مناظره منتشر شده است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» مطلبی را با تیتر نخست «برزخ دولت برای اقتصاد بی‌منطق» را منتشر کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به عکسی از اسحاق جهانگیری و روحانی در برنامه مناظره روز گذشته درحالی که باهم صحبت می‌کنند، اختصاص داده است.

روزنامه «جام‌جم» تیتر یک «رو در رو بدون رتوش» را انتخاب کرده و به موضوع اقتصادی مناظره وصحبت‌های نامزدها دراین راستا اشاره کرده است.این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به حضور شش نامزد در آخرین برزنامه مناظره اختصاص داده است.

روزنامه «رسالت» مطلبی با تیتر یک «قاچاق کالا، رونق تولید، فساد، هدفمندی یارانه‌ها و مشکلات بانک‌ها» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکسی از شش نامزد ریاست جمهوری در برنامه مناظره روز گذشته اختصاص داده است



روزنامه «همشهری» تیتر یک «یک نفر از ۶ نفر» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را به عکس‌هایی تکی از نامزدهای ریاست جمهوری اختصاص داده که در کنار هم چیده شده‌اند.

روزنامه «بهار» تیتر یک «حالا قضاوت با مردم» را انتخاب کرده و گزارشی را از آخرین مناظره تهیه کرده است. این روزنامه همچنین عکس نخست خود را به تصویری از نیم‌رخ روحانی، جهانگیری و رییسی اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یک «پایان مناظره، آغاز تصمیم‌گیری» را انتخاب کرده و به صحبت نامزدها و حواشی آخرین برنامه مناظره اشاره کرده است. این روزنامه همچنین عکس نخست خود را به حضور شش نامزد ریاست جمهوری در برنامه مناظره روز گذشته اختصاص داده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار