همزمان با اعیاد شعبانیه کلنگ مسجد حضرت ولیعصر(عج) ورامین بر زمین زده شد.
کد خبر: ۴۲۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 13 May 2017
با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین و جمعی از مسئولان و مردم این شهرستان کلنگ مسجد حضرت ولیعصر(عج) ورامین در ورودی شهر، بلوار بصیرت، شهرک ولیعصر(عج) ورامین بر زمین زده شد.

آیت الله محمودی گلپایگانی در مراسم کلنگ زنی این پروژه طی سخنانی با تاکید بر تاثیر مساجد بر حال و هوای فرهنگی یک منطقه و نمازگزاران، گفت: اثرات و برکات مسجد بر روح و جسم شهروندان بر کسی پوشیده نیست، متاسفانه در برخی پروژه های شهرسازی، آنطور که باید به مساجد توجه نمی شود.

وی ادامه داد: مسجد تمام نیازهای معنوی و روحانی جامعه را تامین خواهد کرد و نقش موثری در اشاعه فرهنگ اصیل در شهر و مجتمع های شهری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ساخت مسجد را حسنه ای ماندگار دانست و گفت: هرکس در حد توان خود به ساخت مساجد کمک کند و فرهنگ مسجد سازی در شهرهای کشور ترویج شود، این کشور اسلامی و متعلق به اهل بیت علیهم السلام است و زیبنده نیست در منطقه ای خانه ها ساخته شوند و از مسجد خبری نباشد.

وی ادامه داد: بدون شک با توجه به قرار گرفتن این مسجد در ورودی شهر ورامین، این مسجد و مجموعه فرهنگی شاهد حضور مسافران نیز خواهد بود.
منبع: مهر
برچسب ها: ورامین ، مسجد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار