جشنواره «مشکات» شمال تهران با تجلیل از ۵۰ اثر برگزیده منطقه ای به پایان رسید.
کد خبر: ۴۲۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 13 May 2017
بی نظیر سیاوشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : جشنواره « مشکات» مناطق پهنه شمال در سه محور آسمان آبی، زمین پاک و اخلاق شهروندی و در پنج گروه سنی زیر هفت سال ، هفت تا نه سال ، ۱۰ تا ۱۲ سال ، ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ سال به بالا با ۵۰ اثر برگزیده پهنه شمال به پایان رسید.

وی با بیان این که این جشنواره با برگزاری برنامه های متنوع و شاد با استقبال شهروندان و اصحاب رسانه برگزار شد، ادامه داد: از این تعداد اثرات برگزیده ۱۴ نفر در سطح منطقه یک تهران هستند که این امر افتخار بزرگی برای این منطقه است.

سیاوشی با بیان اینکه جشنواره مشکات به عنوان جشنواره های آموزشی و الهام بخش در عرصه آموزش های شهروندی و زندگی شهری مورد توجه و استقبال شهروندان است، افزود: مشکات به عنوان چراغ راه شهروندان در رده های سنی مختلف و با پیام های سازنده اخلاق شهروندی پس از گذراندن پنجمین دوره خود، اکنون در نقطه مطلوبی از جنبه مشارکت و استقبال شهروندان قرار دارد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با مشارکت مناطق ۱ ،۳ ، ۴ و۵ شهرداری تهران در سالن پدافند غیر عامل در منطقه ۴ با حضور مدیران و کارشناسان آموزش و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ، شهرداران ، معاونین اجتماعی و مدیران آموزش های شهروندی مناطق پهنه شمال ، مدیران شهری ، شهروندان، مدیران محلات، مسئولین خانه های آموزش های شهروندی سرای محلات و مسئولین کانون های کودک برگزار شد .
منبع: مهر
برچسب ها: جشنواره ، شمیرانات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار