شهردار رباط کریم از ممنوعیت نصب هرگونه پوستر بر روی مبلمان شهری در شهر رباط کریم خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 14 May 2017
مسعود مختاری در جمع خبرنگاران گفت : مطابق قانون هرگونه نصب تبلیغات آگهی بر روی مبلمان شهری ممنوع بوده و تخطی از آن جرم تلقی شده و از مراجع قانونی مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نصب پوستر و آگهی بر روی مبلمان شهری هزینه‌های هنگفتی بر نهاد خدمات‌رسان شهرداری تحمیل می کند که این هزینه‌ها سهم مردم و بیت‌المال بوده و به گونه ای حق الناس است.

شهردار رباط کریم بیان داشت: همچنین نامزدهایی که در ایام تبلیغات این موارد را رعایت نکند توسط نهادهای نظارتی رصد شده و ممکن است در نتیجه نهایی رای‌گیری با مشکلاتی مواجه شود.

مختاری گفت : رعایت اصول اخلاقی در رقابت موجب افزایش اعتماد مردم شده و صداقت و درستکاری بدون شک سنگ محکی برای عملکرد یک شخص هنگام تصدی یک پست مدیریتی خواهد بود و امیدوارم عزیزان شرکت کننده این نکته

را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: به منظور حفظ سیمای بصری شهر و همچنین پاکیزگی و حفظ جلوه های سیمای شهری و جلوگیری از الصاق تبلیغات بر در و دیوار شهر، ۷۰ «استند» در نقاط مختلف شهر رباط کریم جهت نصب تبلیغات کاندیداهای محترم

تعبیه و نصب شد و امیدواریم نامزدها و ستادهای شان نکات لازم را رعایت کند.

وی افزود: ستادهای انتخاباتی در نظر داشته باشند علاوه بر اینکه نسبت به پاکیزگی مبلمان شهری همکاری های لازم را به عمل آورند از هرگونه اقدامی که موجب سد معبر شود خودداری کنند.

مختاری اضافه کرد: همچنین فعالیت‌هایی توزیعی ستادها بسیار نامنظم است و حجم عظیم کاغذها و پوسترهای رها شده در سطح شهر موجب افزایش فشار بسیار زیادی بر رفتگران زحمت کش شده است ، ضمن اینکه چسباندن پوستر ها

بر پیاده روها و کالبد شهر از لحاظ هزینه ای بسیار آسیب رسان بوده و اصولاً چنین حرکتی در سطح شهر اخلاقی نیست .

 شهردار رباط کریم در پایان بیان داشت:  در پایان لازم می دانم تقاضا کنم که ستادهای انتخاباتی از محل های مشخص شده در سطح شهر جهت تبلیغات استفاده نمایند تا حداقل آسیب کمتری به سیمای شهر رباط کریم وارد شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار