ثبت نام در کاروان های حج تمتع امسال به صورت همزمان در همه استان ها از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 14 May 2017
حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: همه واجدین شرایط تشرف به حج امسال که از ۲۳ فروردین تا ۲۱ اردیبهشت با مراجعه به شعب بانک ملی برای ثبت نام اولیه تشرف به حج اقدام کرده اند، می توانند از صبح یکشنبه ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به سامانه haj۹۶.haj.ir یا با مراجعه مستقیم به کاروان ها ، برای نام نویسی در کاروان های حج اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت همواره برای رفاه و آسایش حجاج تاکید داشته، افزود: مطابق توافقی که درخصوص اعزام زائران ایرانی به حج ۹۶ با عربستان شد در اولین گام هیئت مسکن جمهوری اسلامی ایران به عربستان سفر کرده و حدود یک ماه و نیم برای تامین مسکن حجاج در عربستان بود تا هتل های با شاخص های مورد نظر سازمان حج فراهم کند که اکنون کار این هیئت پایان یافته است.

محمدی ادامه داد: امسال بیش از ۶۰۰ کاروان خواهیم داشت و این به این معنا است که امسال ۱۵۰ مدیر کاروان، ۱۵۰ روحانی و ۱۵۰ معاون و عوامل کاروان هم به مجموعه نیروها اضافه خواهد شد.

وی در خصوص تعداد ایستگاه های پروازی برای اعزام های ۹۶ نیز گفت: در مجموع با همکاری خوب سازمان هواپیمایی کشوری، ۲۰ ایستگاه پروازی خواهیم داشت به این معنی که اعزام ها از ۲۰ استان کشور انجام خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار