معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران در نشست توجیهی حج تمتع از اختصاص ۶۰۵ سهمیه حج به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 14 May 2017
در نشست توجیهی اعزام کاروان‌های حج تمتع که با اولویت اعزام خانواده‌های معظم شاهد به مکه مکرمه و حج واجب برگزار شد، نورچه‌ای معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از اختصاص 605 سهمیه حج تمتع به خانواده‌های ایثارگر تهرانی خبر داد.

وی گفت: این سهمیه طبق ضوابط اعلام شده و بر اساس اولویت گروه‌های ایثارگری و با رعایت شرایط سنی به ایثارگران تعلق خواهد گرفت. دو نفر از بستگان درجه یک شهدای منا نیز در سال جاری به حج تمتع اعزام می‌شوند.

در ادامه این نشست انصار محمدی رئیس اداره ورزشی و اردویی بنیاد تهران با تشریح نحوه ثبت نام حج تمتع و برنامه‌های اداره ورزشی و اردویی، برگزاری اردوهای زیارتی، سیاحتی و راهیان نور را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اردوی زیارتی مشهد مقدس  نیز که به مناسبت روز جوان و تجلیل از فرزندان معزز شاهد حضانتی، با موفقیت برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 60 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قالب اردوی یاد یاران به کرمانشاه و جبهه‌های غرب اعزام و از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، بازی دراز، پاوه، تنگه مرصاد و دیگر مناطق بازدید خواهند کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار