دادستان کل کشور گفت: اساساً انتظار ما از مسئولان اجرایی و مدیران در هر دولتی این است ساختار کار را به گونه ای تعبیه کنند که در آن فساد ایجاد نشود.
کد خبر: ۴۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 14 May 2017
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در ادامه نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه گفت: بزرگترین و مهم ترین خطوط قرمز ما ارزش های انقلاب است و نباید اجازه دهیم افرادی با اهداف خاص از این خطوط قرمز گذر کنند.
 
وی اضافه کرد: ما توصیه های لازم را به کاندیداها کردیم که اخلاق رعایت شود و اما در افکار عمومی شاهدیم در برخی صحبت هایی که در مناظرات گفته شد بدآموزی وجود داشته است.
 
منتظری در ادامه گفت: یکی از کاندیداها خطاب به دیگری در رابطه با مسائل پولی و بانکی مسایلی را مطرح کردند و گفتند موسسه میزان مربوط به قوه قضاییه است امروز می‌گوییم میزان هیچ نسبتی با قوه قضاییه ندارد و نسبت دادن این موسسه به قوه یک نسبت ناروا است.
 
دادستان کل کشور افزود: اینکه در مناظره گفته شود قوه چه مبارزه ای با فساد داشته و قوه قضاییه را قوه ای بی خاصیت معرفی کردن دور از انصاف است.
 
وی تصریح کرد: اساساً انتظار ما از مسئولان اجرایی و مدیران در هر دولتی این است ساختار کار را به گونه ای تعبیه کنند که در آن فساد ایجاد نشود. نه اینکه رها کنیم یا اجازه دهیم بک غده بزرگ فاسد در یک وزارتخانه یا بانک ایجاد شود بعد بگوییم چرا قوه برخورد نمی کند؟
 
منتظری گفت: حرف ما به همه دولت ها این بوده چرا از ابتدا جلوی بروز فساد را نمی گیرید، یک مورد نشان دهند که یک پرونده فساد را به قوه فرستادند و قوه رسیدگی نکرده است. این کمال بی انصافی است که اینگونه حرف می زنند.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار