دادستان کل کشور گفت: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.
کد خبر: ۴۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 14 May 2017
حجت‌الاسلام منتظری در ادامه نشست خبری امروز خود ادامه داد: به صراحت می گویم مایل نیستیم ناچار شویم برای مسئولان اجرایی پرونده قضایی تشکیل دهیم.
 
وی ادامه داد: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.
 
منتظری گفت: من به دادستان ها در سراسر کشور ابلاغ کردم حتما با متخلفان برخورد کنند و همه مسئولان اجرایی بدانند در رصد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند.
 
دادستان کل کشور افزود: ما تقاضای برادرانه و توصیه دوستانه داریم که سعی کنند تخلف نکنند.
 
وی تصریح کرد: ستادها و مسئولان ستادهای انتخاباتی مراقبت کنند، ما گزارش هایی داشتیم که در برخی شهرستان ها ستادها از انجام تخلف خودداری نکردند.
 
منتظری گفت: اگر کسی در چارچوب قوانین مجوز فعالیت و تجمع در فضای باز را نداشته باشد تخلف است و دستگاه قضایی و ناجا برخورد می کند. بنابراین از راه اندازی کارناوال و تجمع در خیابان ها خودداری کنند.
 
دادستان کل کشور ادامه داد: تأکید می کنم که رؤسای ستادها توجه کنند ممکن است افراد بدخواه از این موقعیت سوء استفاده کنند و وارد جمعیت شوند و حادثه ای رخ دهد، آن‌وقت شما روسای ستاد ها باید پاسخگو باشید.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار