دادستان کل کشور گفت: ملت سرافراز و بزرگوار ایران اسلامی با حضور خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب می‌افزایند.
کد خبر: ۴۲۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 14 May 2017
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های حساب شده منطقی و خوب موجب حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم و ملت سرافراز و بزرگوار ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب بیفزایند.
 
وی افزود: برای انجام انتخابات پرشور نیازمند فراهم شدن زمینه های لازم هستیم و یکی از مهم ترین مسایلی که در امر انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد مساله امنیت و تامین امنیت حقیقی و مجازی فضای انتخابات است.
 
منتظری گفت: قبل از آن وجود امنیت در سطح شهرستان ها، شهرها و روستاها و مراکزی که برای تبلیغ کاندیداها در سراسر کشور پیش بینی می شود.
 
دادستان کل کشور گفت: وظیفه تامین امنیت به عهده بخش های مختلفی است، از وزارت کشور گرفته تا نیروی انتظامی، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و قضایی و فرمانداری ها و استانداری ها.
 
وی تصریح کرد: اطلاعاتی که ما داریم این است که عناصر بدخواه و دشمنان در صدد بر هم زدن امنیت به هر وسیله ای هستند اما قطعا آنها نمی توانند گام موثری در راستای سلب امنیت فضای انتهابات بردارند اما مطمئن باشند اگر بخواهند به امنیت کشور، مردم و انتخابات لطمه بزنند نظام برخورد شدیدی خواهد کرد.
 
منتظری گفت: مراقبت های لازم از سوی مسیولین از یک طرف و حضور هوشیارانه مردم می تواند این توطئه ها را خنثی کند.
 
دادستان کل کشور گفت: ما انتظار داریم استانداران، فرمانداران و بخشداران بیش از دستگاه های دیگر توجه کنند تا کسی سوء استفاده نکند.
 
وی تصریح کرد: ما انتظار داریم مسئولان اجرایی انتخابات کاملا رعایت قانون را داشته باشند و از حمایت و طرفداری از یک کاندید خاص پرهیز کنند. من منظورم فرد خاصی نیست و مسئولان اجرایی حق ندارند از هیچ یک از شش کاندیدا طرفداری کنند.
 
منتظری خاطر نشان کرد: متاسفانه در این چند روز اخیر ما گزارشات و شکایات قابل توجهی از تخلفات و حمایت های مسئولان اجرایی داشته ایم. نفس گزارش تخلف از استانداران، فرمانداران و بخشداران برای ما غیر قابل تحمل است.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار