فرماندار ویژه شهرستان ری از تبدیل شدن روستای قیامدشت به شهر قیامدشت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 14 May 2017
هدایت الله جمالی پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه قیامدشت دارای جمعیت ۵۰ هزار نفری و پتانسیل و زیر ساخت های کافی برای تغییر وضعیت این منطقه از روستا به شهر را دارا است این منطقه از روستا به شهر تغییر وضعیت داد.

وی گفت: در فرصت مقتضی به طور رسمی ابلاغیه تبدیل وضعیت قیامدشت از روستا به شهر انجام شده و پس از طی پروسه های اداری شورای شهر این منطقه نیز تشکیل می شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه قیامدشت مرکز بخش خاوران و از شهرهای مهم جنوب شرق تهران محسوب می شود گفت: قیامدشت از مراکز مهم جمعیتی به شمار می آید و انتخابات شوراهای قیامدشت نیز در قالب انتخابات شهری برگزار می شود.

وی گفت: قیامدشت در ۱۵ کیلومتری جاده خاوران و در انتهای جنوب شرقی حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران واقع شده است و این ناحیه در خارج از محدوده قانونی شهر تهران قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: نبود امکانات ورزشی،فرهنگی، و سالن های ورزشی از جمله معضلاتی است که شهروندان خواستار رسیدگی به آن هستند، امیدواریم با این تغییر وضعیت شاهد پیشرفت روز افزون قیامدشت باشیم چرا که منطقه قیامدشت استحقاق لازم برای داشتن امکانات بیشتر را دارد.
منبع: مهر
برچسب ها: قیامدشت ، روستا ، شهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United States
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
قیامدشت چرا پیست دوچرخه سواری ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار