رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان طی برنامه اعلام شده و بدون تغییر نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 16 May 2017
عبدالرسول عمادی‌ رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص روند برگزاری امتحانات نهایی و همچنین برنامه‌ریزی برای این مسئله اظهار کرد: امتحانات طبق برنامه‌ریزی که از پیش تعیین کردیم از ۲ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه پیدا می‌کند و تغییری در روند برگزاری امتحانات نداریم .

 وی ادامه داد: حوزه‌های امتحانی آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات نهایی را دارند و شرح وظایف امتحانات برای عوامل کار تبیین شده است .

 رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌ریزی برای مدارسی که شعبه اخذ رأی هستند تصریح کرد: از تاریخ برگزاری انتخابات با شروع امتحانات ۳ الی ۴ روز فاصله دارد، اما به دلیل اینکه در شهرهای بزرگ ممکن است تداخلی ایجاد شود امتحانات نهایی در مدارس محل اخذ رأی برگزار نمی‌شود.

 عمادی با اشاره به اینکه بر اساس مقررات دانش‌آموزان باید ۳۱ اردیبهشت را در مدارس حضور داشته باشند گفت: تا این مهلت باید کتاب‌های درسی به اتمام رسیده باشند و امتحانات را از تاریخ مقرر آغاز می‌کنیم.

 وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها نتایج امتحانی یک هفته تا ۱۰ روز پس از آخرین امتحانات اعلام می‌شود و در صدد هستیم تا از شهریور ماه برنامه‌ای برای تصحیح الکترونیکی امتحانات در برخی مناطق بطور آزمایشی داشته باشیم که البته هنوز راجع به جزئیات به توافق نرسیدیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار