معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران از آموزشهای فرهنگی و شهروندی به دانش آموزان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 16 May 2017
سعید کارگران در حاشیه دوره های آموزش دانش آموزان شمال تهران که با هدف نهادینه شدن حقوق شهروندی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه ، اردوی تفریحی – آموزشی در بوستان یاس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدارس هیئت امنایی از نظر اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، در صدد برگزاری این اردوی آموزشی ویژه دبستان پسرانه  جمهوری اسلامی بر آمدیم.

کارگران گفت: آموزش شهروندی عامل مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی در جامعه است چرا که منجر به تقویت مهارت‌های شهروندی در راستای ایجاد مشارکت پایدار خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران ادامه داد: این آموزش‌ ها  بیشتر در سنین کودک و نوجوان ارائه می شود تا علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس و رفتارهای مسئولانه در بین آنها، این قشر را برای نوع ارتباط با محیط پیرامون و زندگی آینده آماده سازد.

وی گفت: در این اردوی آموزشی که از ساعت ۸ صبح آغاز شد، دانش آموزان و مادران آنها ابتدا با ورود به بوستان و استقرار هرکدام از گروه ها در محل های در نظر گرفته شده ، توسط کارشناسان آموزش جهت مسابقات ورزشی و فعالیت های آموزشی توجیه شدند.

کارگران اضافه کرد: در این دوره ها با تشکیل گروه های ۱۰ نفره شامل ۵ دانش آموز پسر و ۵ مادر آموزش هایی چون آموزش های شهروندی ، آشنایی با کمپین آسمان آبی- زمین پاک ، آموزش های فرهنگی توسط مبلغین دینی ، بررسی ناهنجاری های کف پا و برگزاری مسابقات ورزشی قرار گرفتند .

این مسئول فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران در ادامه افزود: این گروه ها پس از آموزش ، امتیازاتی را از کارشناسان ورزشی ، فرهنگی و آموزشی دریافت کردند که در پایان، سه گروه برتر با امتیاز بالا مورد تشویق قرار گرفته و با اعطاء هدایای نفیس ازآنها تقدیر به عمل آمد .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران افزود: این اردوی آموزشی توسط سرپرست سامانه ۱۸۸۸ ، کارشناسان ستاد مدیریت بحران، کارشناسان اداره ورزش، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی ده گانه در بوستان یاس برگزار شد .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار