فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: بیش از ۹ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در شرق استان تهران کشف شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 16 May 2017
سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر یکشنبه گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه توسط فردی سابقه دار در شهرستان ورامین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس چند روز اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در یک چهار دیواری واقع در یکی از محلات شهرستان ورامین شدند.

این مقام ارشد انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: با حضور سه اکیپ از ماموران معاونت عملیات ویژه ناجا و اکیپی از ماموران انتظامی شرق استان تهران، پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

ناظری اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف ۹ کیلو و نیم شیشه و مقادیری مواد مخدر سنتی به همراه یک قبضه سلاح کمری جنگی و تعداد ۱۳ گلوله شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار