وزیر بهداشت گفت: استفاده از عقل، تدبیر، دانش و تجربه بشری می‌تواند کشور را به مسیر صحیح هدایت کند اما با شعار، هیاهو، احساس و جنجال نمی‌توان کشور را ساخت.
کد خبر: ۴۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 17 May 2017
دکتر سید حسن هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران، اظهار داشت: اقدامات ارزشمند دولت در حوزه خدمات و از جمله سلامت، موید این نکته است که افرادی که در خرداد 92 به پای صندوق های رای آمدند و به دکتر روحانی رای دادند، به بیراهه نرفتند و راه درستی را انتخاب کردند.
 
وزیر بهداشت یادآور شد: مردم ایران با توجه به عقبه فرهنگ، دانش، ادب و تمدن، آینده خوبی خواهند داشت و ایران می‌تواند جایگاه اصلی خود در عرصه‌های بین‌المللی را پیدا کند.
 
وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدوارم تمام مردم ایران از فرصت انتخابات استفاده کنند و سرنوشت خود، فرزندان و نسل آینده کشور را در طراز انقلاب اسلامی و تمدن ایرانی رقم بزنند.
 
هاشمی ضمن تقدیر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حوزه سلامت، گفت: دولت در حوزه خدمات، اقدامات بسیار زیادی را انجام داد و در موفقیت طرح تحول سلامت بعد از خدا، حمایت‌های مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهور، دکتر تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشت و بیشتر از برادرم، او را دوست دارم.
 
وزیر بهداشت در ادامه افزود: دکتر تاج گردون بیشترین کمک را در طرح تحول سلامت به وزارت بهداشت کرد و درآمد وزارت بهداشت از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده، پیشنهاد این نماینده بود که علیرغم مخالفت برخی همکاران ما در دولت اما با تلاش نمایندگان تصویب و موتور اصلی اجرای طرح تحول سلامت شد.
 
هاشمی وضعیت خدمات سلامت در گچساران را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی در این منطقه تا پایان سال، به وضعیت بسیار خوبی می رسد و امیدوارم که راه اندازی بیمارستان زنان و کودکان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران بتواند الگویی برای کشور شود.
 
بنا بر اعلام وب‌دا، وزیر بهداشت عصر دیروز، بیمارستان 96 تختخوابی بی بی حکیمه خاتون(س) و پایگاه اورژانس هوایی گچساران را افتتاح کرد.
 
عملیات ساخت بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران از سال 86 آغاز شده بود که تا سال 93 حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
این بیمارستان در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و زیربنای 11 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در سه طبقه ساخته و تحهیز شده است.
بیمارستان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران با مشارکت مناطق نفت خیز جنوب ساخته شده و دارای بخش‌های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی است.
همچنین پایگاه اورژانس هوایی گچساران به منظور ارائه خدمات به بیماران و مصدومان با در اختیار داشتن یک بالگرد مستقر در فرودگاه این شهرستان، با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

 

 


بیشتر بخوانید:

داروخانه شبانه روزی 29 فروردین

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار