کارگاه «سفر و گردشگری» همزمان با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی در موزه برادران امیدوار در مجموعه تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 21 May 2017
موزه برادران امیدوار واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اقدام به برپایی سلسله کارگاه‌های "سفر و گردشگری" کرده است که نخستینِ آن به مناسبت هفته میراث فرهنگی، ۱۰ صبح روز سه‌شنبه - دوم خردادماه - در محل این موزه برگزار می‌شود.

کرباسچی ـ مسؤول موزه برادران امیدوار در این‌باره گفت: کارگاه‌های "سفر و گردشگری" یک روز در هر ماه برگزار می‌شود تا علاقمندان به گردشگری، تجربیات خود را برای علاقمندان بازگو کنند.

وی افزود: تمام علاقمندان می‌توانند با شرکت در این کارگاه‌ها و بیان کلیه تجارب سفرهای داخلی و خارجی خود و بیان تمام مراحل سفر اعم از تهیه بلیت، ویزا، اقامت، دیدنی‌ها، آداب و رسوم و فرهنگ هر خطه، تحقیقات میدانی و علمی شخصی‌شان در این زمینه و نمایش کلیپ و فیلم‌های سفرشان در ترغیب سایر افراد به سفر نقش داشته باشند.                                                    

مسؤول موزه برادران امیدوار ادامه داد: اولین کارگاه در روز سه شنبه دوم خرداد ماه با حضور و سخنرانی عیسی امیدوار در محل این موزه برگزار می شود و کارگاه های بعدی نیز متعاقبا اعلام خواهد  شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار