فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از کشف بیش از ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال انواع ارز قاچاق توسط ماموران این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 24 May 2017
سرهنگ داود شعبانی با اشاره به کشف انواع ارز قاچاق توسط مأموران پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: مأموران درگاه بازرسی پلیس این فرودگاه در سه مرحله موفق به کشف این مقادیر ارز قاچاق و در مجموع به ارزش ۱۰میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال شدند.

وی افزود: مأموران پلیس این فرودگاه هنگام چک و پایش مسافران در حال خروج از کشور به مقصد استانبول به فردی مظنون شدند و پس از هدایت این مسافر به نگهبانی سالن و بازرسی دقیق بار همراه وی، موفق به کشف مبلغ ۱۵۰ هزار دلار آمریکا به ارزش ۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال شدند و به علت عدم ارائه مجوز قانونی بانک مرکزی، ارز قاچاق را ضبط کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دربارهٔ مورد دیگر کشف ارز قاچاق در فرودگاه گفت: عوامل بازرسی هنگام چک و کنترل مسافران در حال خروج از کشور به مقصد دوبی نیز موفق به کشف ارزهای قاچاق شامل بیش از ۶ هزار دلار آمریکا، ۱۸۰ ریال عربستان ،۷۲۰ درهم امارات، ۱۱۶ دینار بحرین، ۲۲۸ دینار کویت، ۱۵۲ ریال قطر، ۲ هزار روپیه پاکستان، ۱۰۰ کرون سوئیس، ۱۰ دینار اردن و ۵۰ یورو به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در داخل یک دستگاه ضبط صوت شدند.

وی افزود: در میان مسافران خروجی به مقصد استانبول نیز از شخصی مشکوک به حمل و انتقال ارز قاچاق، مبلغ ۸۰ هزار دلار آمریکا به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال که به طرز ماهرانه‌ای در لابه لای پوشاک جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: پرونده‌هایی در رابطه با این متهمان تشکیل و به انضمام ارز قاچاق کشف شده به مراجع قانونی تحویل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار