استاندار ایلام با اشاره به مناظر طبیعی و جاذبه های تاریخی بدره اظهارکرد:وجود تنگه رازیانه ،مناظر طبیعی کبیرکوه و دریاچه سد سیمره با حواشی آن زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است .
کد خبر: ۴۳۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 25 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد رضا مروارید روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی 3 طرح عمرانی و تولیدی گفت: بدره از ظرفیت های برجسته ای در حوزه نیروی انسانی خلاق و کیفی و همچنین عرصه های طبیعی غنی و جذاب برخوردار است که بهره برداری مناسب از انها راهگشای توسعه و اشتغال این شهرستان می شود.
 
استاندار ایلام بیان کرد: وجود دریاچه سد سیمره با طول 65 کیلومتر فرصت بسیار مناسبی است تابا مشارکت بخش خصوصی وحمایت دولت برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه گردشگری شهرستان برنامه ریزی کرد.
 
وی گفت: پرورش ماهی در قفس هم می تواند اشتغال زا باشد وهم می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری مورد توجه قرارگیرد.
 
مرواریدبا اشاره به مناظر طبیعی و جاذبه های تاریخی بدره اظهارکرد:وجود تنگه رازیانه ،مناظر طبیعی کبیرکوه و دریاچه سد سیمره با حواشی آن زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است .
 
وی یاد آوری کرد: چند مجوز برای توسعه ورزش های آبی و بهبود سیستم گردشگری و توسعه آن در محوطه تنگه کافری و تنگه شداد در دست اجراست که می تواند زمینه ساز تحول دراین منطقه باشد.
 
شهرستان 16 هزار نفری بدره در 87 کیلومتری مرکز استان ایلام تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت .
 
بیش از 80 درصد از مساحت شهرستان بدره را عرصه های منابع طبیعی مانند جنگل و مرتع های زیستگاهی تشکیل می دهد که به عنوان جاذبه های برجسته و کم نظیر اکو توریستی مورد توجه علاقه مندان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار